۱۴۰۸۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رئیس کل دادگستری تهران خبر داد:

محسن امیر اصلانی اعدام شد

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اخبار منتشر شده رسانه های ضد انقلاب از حیث عنوان اتهامی و عمل مجرمانه ارتکابی از سوی آقای محسن امیر اصلانی خلاف واقعیت است.

تابناک: غلامحسین اسماعیلی اظهار کرد: عمل مجرمانه محسن امیر اصلانی با عنوان اتهامی ارتکاب زنای به عنف و اکراه بوده است و اینکه رسانه های ضد انقلاب اعلام می کنند که وی به جرم موضوع انحرافی و تفسیرو روان درمانی قرآن اعدام شده است کذب و خلاف واقعیت است.

وی گفت: این فرد پرونده ای با شکات متعدد داشته است که جمعی از خانم ها را در قالب کلاس های مختلف روان درمانی و بحث های دیگر دعوت می کرده و در این کلاس ها برخی از خانم ها را متاسفانه مورد تجاوز به عنف قرار داده که در این خصوص محاکمه و محکوم و حکمش نیز اجرا شده است.

این مسئول عالی قضایی همچنین افزود: نوع اتهام و مسائل دیگری که سایت های ضد انقلاب پرداخته اند در محتوای پرونده قضایی اش متفاوت است.

بنا به این گزارش ، محسن امیر اصلانی متولد ۱۳۵۶ ساکن تهران به اتهام زنای به عنف صبح امروز چهارشنبه دوم مهرماه در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج