آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۷۴۵۴
۹۰۵
۹۰۵
پ

ترامپ به انتخاب پوتین واکنش نشان داد

«دونالد ترامپ» در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور روسیه که «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را نامزد محبوب در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور دانست، واکنش نشان داد.

ایسنا: «دونالد ترامپ» در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور روسیه که «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را نامزد محبوب در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور دانست، واکنش نشان داد.

 «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برای روسیه بهتر خواهد بود، صراحتا نام بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را اعلام کرد.

ترامپ به انتخاب پوتین واکنش نشان داد

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ این کشور طی کارزار انتخاباتی خود در کارولینای جنوبی گفت: «این یک تعریف و ارادت است. من رابطه خوبی با پوتین دارم اما او من را نمی‌خواهد».

او افزود: «خیلی از مردم می‌گویند خدای من چقدر بد شد اما من می‌گویم نه همین خوب است! بایدن برای روسیه خوب است زیرا او همه چیز از جمله اوکراین را به این کشور تحت عنوان پیشکش می‌بخشد».

رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به مسئله بحث‌برانگیز «زوال عقل بایدن» که اخیرا در رسانه‌های مختلفی بازتاب گسترده‌ای داشته است، گفت: «هنگامی که او را سه سال قبل در سوئیس ملاقات کردم، هیچ نشانه‌ای در این خصوص از او ندیدم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج