آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۲۱۱۸
۶۹۰
۶۹۰
پ

آمریکا به دنبال سرنخ حمله به پایگاه نظامیان

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی از افزایش شمار مجروحان حمله پهپادی به پایگاه نظامیان این کشور در اردن خبر داد.

فارس: خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی از افزایش شمار مجروحان حمله پهپادی به پایگاه نظامیان این کشور در اردن خبر داد.

آمریکا به دنبال سرنخ حمله به پایگاه نظامیان

براساس این گزارش، ۳۴ نظامی آمریکایی در این حمله مجروح شده‌اند. پیش از این گفته شده بود که دست کم ۳۰ نظامی آمریکایی مجروح و سه نفر دیگر نیز کشته شده اند.

یک مقام آمریکایی دیگر نیز به شبکه الجزیره گفته که واشنگتن در حال کار برای شناسایی گروههای مسلحی است که به نیروهای آمریکایی در اردن حمله کرده‌اند. مقام‌های نظامی آمریکا یکشنبه شب به وقت تهران گفتند که سه نظامی این کشور در حمله شبانه پهپادی به یک پایگاه آمریکا در اردن کشته و تعدادی از پرسنل نظامی نیز زخمی شدند.

سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) یکشنبه شب در بیانیه‌ای تایید کرد که در حمله یک فروند پهپاد به پایگاهی در شمال شرقی اردن، سه نظامی کشته و ۲۵ پرسنل این کشور زخمی شدند.

سی‌ان‌ان نوشت‌که مشخص نیست که چرا پدافند هوایی در رهگیری پهپاد شکست خورده است. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تلاش کرد حمله به نیروهای آمریکایی را به گروه‌های تحت حمایت ایران نسبت دهد، اما اذعان کرده که واشنگتن هنوز در حال گردآوری اطلاعات در خصوص این حمله است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج