adexo3
۱۳۸۴۴۳۵
۳۵۸
۳۵۸
پ

یک امام جمعه: فرزندآوری مثل جهاد مد نظر باشد

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به تاثیر بانوان در جامعه و لزوم تجلیل از آنها گفت: باید از بانوان تاثیرگذار تجلیل شود اما چه کسی بیشتر از مادر شهید سلیمانی تاثیر گذاشته است؟

فارس: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به تاثیر بانوان در جامعه و لزوم تجلیل از آنها گفت: باید از بانوان تاثیرگذار تجلیل شود اما چه کسی بیشتر از مادر شهید سلیمانی تاثیر گذاشته است؟ یک بچه مثل شهید سلیمانی تربیت کنید و تحویل جامعه دهید، پس بانوان عزیز توجه به فرزندآوری به عنوان یک جهاد باید مدنظر باشد.

یک امام جمعه: فرزندآوری مثل جهاد مد نظر باشد

وی افزود: این ‌نکته را هم ‌بگویم که داعش به عهده بگیرد یا نگیرد مسلما شریک جرم است اما ما می دانیم که هر خونی به دست داعشی‌ها ریخته شود اساس آن را آمریکا و اسرائیل گذاشته اند که داعش را درست کردند بنابراین فریاد همه ملت ما این است که مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل.

او در پایان خطبه اول گفت: اگر می خواهید انتقام بگیرید، اگر می بینید دشمن در صدد نابودی شما، تمدن شما و امت شما است همان چیزی که هر هفته در خطبه اول می گفتم، به مسئله خانواده و فرزندآوری به عنوان یک جهاد نگاه کنید.

وی ادامه داد: چه کسی جای شهید قاسم سلیمانی را در نسل بعدی می خواهد پر کند؟ بچه‌های همین ملت. چه کسی جای شهدایی که در مرز از راسک تا لبنان شهید می دهیم پر می کند؟ بچه های همین ملت. مسئله جمعیت، جوانی جمعیت و تربیت نسل جدید باید خیلی جدی تر از این گرفته شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه تاثیراتی که بانوان معظم دارند مسلما باید تجلیل شود اما چه کسی بیشتر از مادر شهید سلیمانی تاثیر گذاشته است؟ یک بچه مثل شهید سلیمانی تربیت کنید و تحویل جامعه دهید، بانوان عزیز توجه به فرزندآوری به عنوان یک جهاد باید مدنظر باشد.

او افزود: در کنگره شعر غزه که در همین شیراز برگزار شده بود یک بانوی شاعر لبنانی شعری را خواند و او متوجه این وظیفه خودش بود و با یک پیام حماسی آخرین بیت شعر این بود که وقتی می بینم گلوله‌های دشمن در خون امت و ملت ما فرو می رود من به دنیا خواهم آورد قدس، شهید قدس و آزاد کننده قدس را.

به دنیا آوردن فرزندان نسل جدید امروز یکی از وظایف بانوان جوانی است که در سن فرزندآوری هستند و نباید بازی این را بخورند که عده ای آدم های دور از صحنه عفاف و حجاب سگ بغل می کنند و وسط خیابان می آیند و می خواهند این کار اشتباه را فرهنگ کنند، فرهنگ شما این بوده است که در آغوش شما جوانان مومن و دلیر پرورانده اید که این شهر و استان 15 هزار جوان مدافع از آرمان اسلام و امام حسین(ع) و منتظر امام زمان(عج) تقدیم کرده است.

او افزود: امید که خدای متعال به همه ما توفیق دفاع از آرمان‌های دینی را به هر شکلی عنایت بفرماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج