adexo3
۱۳۸۰۶۴۴
۷۰۷
۷۰۷
پ

لیفت با نخ بهتر است یا اندولیفت؟مقایسه این دو روش

این سوال پیش می آید که لیفت نخ بهتره یا اندولیف ؟ در این مقاله سعی بر این داریم که شما را با این دو روش آشنا کرده و از به این سوال پاسخ دهیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

این روزها روش های مختلفی برای جوانسازی و زیباتر شدن پوست به کار برده می شود . با افزایش سن نیاز به این روش ها دیده می شود . از جمله این روش ها لیفت با نخ  یا استفاده از اندولیف می باشد. حال این سوال پیش می آید که لیفت نخ بهتره یا اندولیف ؟ در این مقاله سعی بر این داریم که شما را با این دو روش آشنا کرده و از به این سوال پاسخ دهیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید. 

لیفت با نخ بهتر است یا اندولیفت؟مقایسه این دو روش

آشنایی با روش های جوانسازی اندولیف و  لیفت با نخ

اندولیفت ولیفت با نخ  هردو روش متفاوتی جهت لیفت پوست صورت می باشند که هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می باشند. برای انتخاب مناسب ترین روش باید به عامل های متفاوتی مانند سن، میزان افتادگی پوست،  مقدارحجم چربی، نوع پوست و میزان هزینه دقت کرد. در مجموع ، می توان گفت:

لیفت با نخ یک روش جراحی برای جوانسازی پوست است که با استفاده از نخ های خاردار که دارای قابلیت جذب می باشد، پوست صورت را بالا کشیده و موجب سفت شدن آن می شود. باید دقت کرد که در این روش نیاز به بریدگی وجود دارد اما جای زخم و اسکار قابل مشاهده نمی گذارد. این روش مناسب برای افراد با پوست های شل و افتاده می باشد. قابلیت ماندگاری این روش جوانسازی  یه مدت زمان 10 تا 24 ماه است.

اندولیفت یک روش جوانسازی لیزر درمانی است که برای پوست صورت و قسمت های دیگر بدن است که با طول موج 1470 نانومتر،باعث ذوب شدن چربی های زیر پوست شده و موجب انقباض و سفت شدن پوست می شود.علاوه بر این نتایجی شبیه به جراحی لیفت دارد. این روش نیازی به برش، بخیه، بستری و بی هوشی ندارد.همچنین کوچکترین جای زخم و اسکار را روی پوست نمی گذارد و رضایت بخش است. این روش مناسب افراد با چربی های کم تا متوسط و پوست های شل و افتاده می باشد. پایداری این روش مدت 2 تا 3 سال است.

لیفت با نخ بهتر است یا اندولیفت ؟

جوانسازی پوست با روش های متفاوت طرفداراران زیادی دارد. و امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده. در اینجا سوال این است از بین دو روش مختلف جوانسازی صورت ، لیفت با نخ بهتر است یا اندولیفت ؟ در این قسمت سعی داریم به مقایسه دو روش بپردازیم ، مزایا و معایب آن را بیان کنیم :

ویژگی های لیفت با نخ 

به طور معمول ویژگی های لیفت با نخ  به این صورت است که نخهایی که برای لیفت به کار برده می شودند، از نوع نخهای جذبی می باشند و معمولا به طور متوسط به مدت زمان 6 تا 12 ماه جذب می شوند. با ید دقت کرد که اثر لیفت با نخ موقت است و چنانچه شما نتایج طولانی تری را مد نظر دارید نیاز است دوباره تحت لیفت با نخ قرار گیرید و یا از روش  که دارای ماندگارتری بیشتری است استفاده کنید. باید این نکته را در نظر داشت که  با گذشت زمان( 3 تا 4ماه)قسمتی از نخ جذب می شود واین انتظار می رود به علت ضعیف شدن نخها، تا حدی اثر لیفت کاهش پیدا کند. .

از طرفی زوائد جدا شده از مرکز اصلی نخ، تا حد قابل تشخیصی می تواند نیروی فشار و کشش را تاب بیاورد و نیروهای بیشتر موجب خم شدن و تغییر شکل آن شده،به همین دلیل در مواردی که  میزان افتادگی بافتهای صورت خیلی زیاد باشد، روش لیفت با نخ روش مناسبی نیست. در حقیقت می توان چنین بیان کرد که که لیفت با نخ مناسب  لیفتهای خفیف و و تا حدی متوسط می باشد.

لیفت با نخ بهتر است یا اندولیفت؟مقایسه این دو روش

مزیتهایی لیفت با نخ

1. یکی از دلایل راحتی کار،این است که  لیفت با نخ به شکل سرپایی در مطب انجام میشود.  این ویژگی مخصوصا  برای کسانی که دوست دارند بدون جراحی، جوانی صورت را مجددا مشاهده کنند مناسب است.

2. نخ، فقط با چند سوراخ یا برش کوچک که لزومی به بخیه هم ندارد.به همین دلیل هیچگونه نگرانی برای  جای بخیه وجود ندارد.

3. در این روش، محل داخل شدن و قرار گرفتن نخها، در بافتهای قسمت زیر پوستی و سطحی می باشد. در این قسمت سطحی اعصاب مهمی وجود ندارد و به همین علت ریسک آسیب به اعصاب حسی و حرکتی صورت به طور معمول وجود ندارد. برای اشخاصی که نگران عوارض جراحی می باشند این مطلب خیلی اطمینان بخش است.

4. احتمال عوارضی همچون عفونت، خونمردگی و … در استفاده از این روش خیلی کم است و اگر عوارضی همچون غیر قرینگی در این مورد به وجود آید، درخیلی از اوقات می توان نخ را خارج کرده و یا با قطع کردن نخ در بخش های خاصی از طول مسیرش، اثر لیفت کنندگی آن را از بین ببرد.

ویژگی‌های‌اندولیفت

اندولیفت یک روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی می باشد که با هدف لیفتینگ یا همان بالابردن بخش های صورت انجام می‌شود. این روش جوانسازی برخلاف جراحی لیفت، به برش، بی‌هوشی، بخیه و بستری نیازی ندارد. با این وجود اثر این نوع روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و موجب بهبود افتادگی‌های پوست و از بین رفتن چین و چروک‌ها خوهد شد.

همانطور که گفته شد دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر بهره می برد. این پرتوی لیزری، به شکلی نور مادون قرمز یا فرو سرخ به حساب می آید، که ممکن است با آن آشنایی داشته باشید. این طول موج اثر بالایی را روی آب و چربی‌های واقع در بافت پوست دارد. هدف اساسی در اندولیفت در واقع ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نهایت  سفت شدن آن است.

در اندولیفت، برعکس لیزر موهای زائد، پرتوی لیزر به شکل موضعی و سطحی استفاده نمی‌شود. این لیزر با کاربرد فیبرهایی به میزان ضخامت یک تار مو  به زیر پوست فرستاده، به بافت‌های عمقی نفوذ می کند. لیزر به شکل انتخابی، تجزیه‌ی چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت را انجام می دهد. این روش عارضه کمی دارد و دوره ریکاوری آن کوتاه می باشد.

لیفت با نخ بهتر است یا اندولیفت؟مقایسه این دو روش

مزیت‌های اندولیفت

  1. بدون برش صورت می گیرد
  2. امنیت آن  بالا و کم عارضه می باشدو
  3. فقط به  یک جلسه‌ی درمانی نیاز دارد
  4. زمان بهبودی پس  از عمل خیلی  کوتاه بوده یا نیازی نیست
  5. به بی‌هوشی نیازی ندارد.
  6. هزینه‌ی آن نسبت به سایر روش‌های لیفتینگ صورت کم است
  7. بدون خونریزی  است و خونمردگی در آن وجود ندارد.
  8. دقت در آن بالا است
  9. ماندگاری آن بالا است حداقل دو تا سه سال است.

مقایسه دو روش لیفت با نخ و اندولیفت

اندولیفت می‌تواند موجب  بهبودی موثرتر و جامع‌تری  برروی صورت شود . شلی، افتادگی بافت‌ها و چین و چروک‌های پوست بدن از جمله ناحیه صورت و گردن را برطرف می سازد و به طور قابل توجه ای موجب جوانسازی پوست می شود و ایجاد تحریک کلاژن سازی یکی دیگر از موارد انجام اندولیفت می باشد . لیفت با نخ عموما برای موردهای  خفیف افتادگی یا به عنوان یک عمل  پیشگیرانه درمقابل افتادگی بیشتر مناسب است. این روش یک به صورت  اثر لیفتینگ ظریف می باشد و به اندازه اندولیفت گسترده نیست همچنین در این روش چانچه نخ ها در جای خود حرکت کرده امکان ایجاد عدم تقارن وجود دارد. زمان بهبودی این مورد نسبت به اندولیفت بیشتر است و علاوه بر این اندولیفت ماندگاری بالاتری نسبت به نخ دارد  و عارضه های کمتری هم دارد..

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج