شاهکار ایران خودرو در تولید یک محصول عجیب
ریرا جدیدترین محصول تولیدی ایران خودروست که در مرحله آزمایش و بررسیهای نهایی جهت ورود به بازار قرار دارد. روز گذشته در حالی در نمایشگاه صنعت تحول خودرو از ریرای برقی رونمایی شد که برای اولین بار در جهان در تولید یک خودروی برقی از اگزوز استفاده شده بود! اما آیا خودروی برقی نیازی به اگزوز دارد؟
تجارت نیوز: ریرا جدیدترین محصول تولیدی ایران خودروست که در مرحله آزمایش و بررسیهای نهایی جهت ورود به بازار قرار دارد. روز گذشته در حالی در نمایشگاه صنعت تحول خودرو از ریرای برقی رونمایی شد که برای اولین بار در جهان در تولید یک خودروی برقی از اگزوز استفاده شده بود! اما آیا خودروی برقی نیازی به اگزوز دارد؟
نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران روز گذشته با حضور عباس علیآبادی، وزیر صمت، افتتاح شد. این نمایشگاه تا روز جمعه، ۲۶ آبان ۱۴۰۲، ادامه دارد. روز گذشته در حالی ریرای تمامبرقی شرکت ایران خودرو توسط علیآبادی رونمای شد که در طراحی آن نکات عجیبی به چشم میخورد که ازجمله آن میتوان به استفاده از دو خروجی اگزوز در این خودروی برقی اشاره کرد. گویا اکنون ایران خودرو قصد دارد با تولید دود از خودروی برقی صنعت خودروی جهان را از تولیدات خود حیرتزده کند.
حیرت بازدیدکنندگان از اگزوز خودروی برقی!
جدا از بحثها و حواشی که بر سر عرضه نسخه بنزینی ریرا پیش آمده و ایران خودرو نتوانسته پس از گذشت چندین سال، این کراساوور ایرانی را وارد بازار کند، حال این شرکت خبر از عرضه نسخه تمامبرقی آن میدهد.
با رونمایی ریرا برقی ایران خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، حواشی بسیاری نیز بر سر این نسخه پدید آمد. در نمای جلو، درزهای موجود در بخش درب موتور و همچنین چراغهای نهچندان جالب دیلایت، نارضایتی بسیاری از سمت بازدیدکنندگان به وجود آورد.
البته این اولین گاف ایران خودرو در زمینه خودروهای برقی نبوده و در نمایشگاههای پیشین خودرویی نیز مثالهایی از محصولاتی همچون تارا به چشم میخورد که این شرکت، صرفاً با چسباندن نام برقی، محصول جدیدی را رونمایی کرده بود.
در ماجرای نمایش ریرا هم یا ایران خودرو همان نسخه بنزینی را به نام برقی به نمایش گذاشته و یا هنوز طراحان بزرگترین شرکت خودروساز ایرانی اطلاع ندارند که خودروی برقی دودزا نیست و نیازی به استفاده از اگزوز ندارد.
نظر کاربران
این خودرو بنزینی هست ایرانخودرو برای خودنمایی الکی گفته برقی تولید کردم.
فاجعه اس که خیلی
وقتی رقیب واقعی نداشته باشی انحصاری باشی
همین تفکر بیسواد پر مدعا شدن تصمیم گیرنده برای ما
نگذرید از این موضوع به راحتی
سایپا ایران خودرو قاتل مردم اند
باتری درست تولید نمیشه زمستون سخت روشن میشه برقی چی
خجالت ننگ برای دولت و سهامدارا ش
تعطیل کنید کارخونه هاشون رو
خوبه آبروشون رفته کل دنیا بهتر
پاسخ ها
داداش نمیگن دولت ایران میگن کشور ایران پس آبروی توهم رفته😂خوشحالی نکن
حتما قیمت تسلا میندازن به مردم
طراحاش روس بودن
عزیزان واسه خشگلیه
بی سوادی بیداد میکنه
بهترین اسم برای این ماشین دررابطه با شکل ظاهری باید نام کروکودیل را روی این ماشین گذاشت ..
هر دم از این باغ بری میرسد
شاید منطورش این بوده که میخوایم بعدا اینو برقیش کنیم 🤣
این خودرو کیکه یا واقعیه ؟
😁😁😐😂😂😂😂🫥🤣
متاسفم که شماها فرق خودرو هیبرید را با الکتریکی نمی دانید
من سه سال پیش دنا الکتریکی و رانا هیبرید رو در ایران خودرو دیدم و موتورش را هم نگاه کردم
این محصول هیبرید یعنی برقی و بنزینی هست
جناب تو این بلوشو خیلی هم محصول خوبی هست
میخواهن آب باطری از اگزوز تخلیه شود چون باطری ها داخلش آب دارد ایرانی فکر آینده میکند مثل خارجی ها نیستن
دیگه چقددد رسوووایی
خدا مرگیتون بده که اینجور آبرو کشور میبرن
اون اگزوز انتهای خروجی میباشد و به عنوان بخشی از طراحی سپر و نمای عقب خودرو میباشد.و ایرادی ندارد حتی در خودروی برقی.در واقع جزئی از طراحی سپر عقب میباشد.هر چند متاسفانه خودروسازان ما دارن به مردم ظلم میکنند اما اینقدر ها هم بیسواد نیستند که بخواندسوتی به این بزرگی بدن
داداش یه مدل آئودیم اینجوری بود برقی بود ولی اگزوز داشت فقط این نبوده که دکوریه
رو مرسدس بنز برقی هم اگزوز هست