آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۷۰۸۷۸
۲۲۷۴
۲۲۷۴
پ

شناسایی دختر جوانی که آبروی همکلاسی‌اش را بُرد

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی دختر جوانی که با دسترسی غیرمجاز به تصاویر خصوصی همکلاسی خود و انتشار آنها در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام قصد بدنام کردن وی را داشت، خبر داد.

ایسنا: رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی دختر جوانی که با دسترسی غیرمجاز به تصاویر خصوصی همکلاسی خود و انتشار آنها در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام قصد بدنام کردن وی را داشت، خبر داد.

به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، امیرحسین سلیمانی امروز، ۱۸ آبان با اعلام این خبر گفت: مردی ۵۶ ساله به پلیس فتا مراجعه و مدعی بود فردی ناشناس با دسترسی پیدا کردن غیرمجاز به صفحه اینستاگرامی دختر محصلش و ایجاد یک صفحه جعلی و انتشار مطالب کذب در شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد بدنام کردن وی و خانواده‌ام را دارد، لذا رسیدگی به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی گفت: پرونده اولیه با هماهنگی قضایی تشکیل و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم مورد شناسایی قرار گرفت و به پلیس فتا احضار شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه متهم همکلاسی دختر خانم شاکی بوده و به دلیل اختلاف و کدورتی که نسبت به وی داشته است اقدام به چنین کاری نموده است، گفت: وی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به جرم خود اعتراف و دلیل اقدام خود را انتقام از همکلاسی خود و خانواده‌اش عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.

وی تأکید کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج