۱۳۶۹۵۱۷
۲۰۰۲
۲۰۰۲
پ

واکنش مجلس به جمله «مملکت مال حزب اللهی هاست»

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس به گفت: جامعه برای عده خاصی نیست، بلکه برای همه است. اما یک عده‌ خاص نباید حرف‌هایی برخلاف امنیت، آسایش و آرامش و سربلندی مملکت بزنند.

جماران : رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس به گفت: جامعه برای عده خاصی نیست، بلکه برای همه است. اما یک عده‌ خاص نباید حرف‌هایی برخلاف امنیت، آسایش و آرامش و سربلندی مملکت بزنند.

موسی غصنفرآبادی در واکنش به صحبت‌های یک فعال مجازی در صداوسیما که جامعه را تنها متعلق به حزب‌اللهی ها دانست، گفت: جامعه برای عده خاصی نیست، بلکه برای همه است. اما یک عده‌ خاص نباید حرف‌هایی برخلاف امنیت، آسایش و آرامش و سربلندی مملکت بزنند.

وی افزود: همه دلسوز مملکت هستند، اما تریبون‌های مقدس نباید در اختیار هر فردی قرار گیرد که مردم و نظام را تخریب کنند و سرمایه‌های عظیمی چون امنیت و اقتدار زیر سوال برود.

غصنفرآبادی در خصوص تأثیر این گونه صحبت‌ها در میزان مشارکت پایان سال گفت: مردم ما هوشیار، فهیم و توانمند هستند. ممکن است فردی حرفی را بزند، اما خیلی در عقاید و روش مردم تأثیری ندارد.

وی در پایان یادآور شد: ۴۵ سال مردم با دین، شریعت، حریت، آزادی و خدمات نظام آشنا هستند. لذا این صحبت‌ها نمی‌تواند مردم را از هدف مقدس خود بازدارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج