adexo3
۱۳۶۷۵۵۴
۳ نظر
۹۸۷
۳ نظر
۹۸۷
پ

ضرغامی سراغ سرویس بهداشتی امامزاده‌ها رفت!

: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اخیرا ۵۴ کاروانسرا را ثبت جهانی کردیم که کار بسیار بزرگی بود؛ بزودی به دنبال ثبت مساجد تاریخی ایران اسلامی در عرصه جهانی خواهیم رفت.

برنا نوشت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اخیرا ۵۴ کاروانسرا را ثبت جهانی کردیم که کار بسیار بزرگی بود؛ بزودی به دنبال ثبت مساجد تاریخی ایران اسلامی در عرصه جهانی خواهیم رفت.

او گفت: بهترین مردم بهترین بناها را که در شان امامزادگان باشد ساخته شده و وظیفه همگان آن است که این موضوع را ثبت و ضبط کنیم زیرا اثر معنوی و تاریخی بزرگی است.

وی افزود: متولیان امامزادگان باید شان اماکن تاریخی خود را حفظ کنند که برخی ها در این زمینه کوتاهی می کنند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: بخشی از گردشگری در ایران هوایی است که خیلی از مردم توان مالی استقاده از ان را ندارند؛ بخشی از گردشگری در زمینه راه آهن است که اصلا وضع ما خوب نیست‌. عمده مردم از طریق جاده به گردشگری می پردازند لذا باید همه خدمات را برای استفاده مردم آماده کنند.

وی گفت: سرویس های بهداشتی بسیاری از امامزادگان مطلوب نیست؛ اکثر مساجد اهل سنت در تمام روز باز بوده و به همه مردم خدمات می دهند و اخیرا هم در تماس با مشاور اهل سنت رییس جمهور از این اقدام اهل سنت تشکر کردم اما مساجد شیعیان اینگونه نیستند و مسحد مانند خانه شخصی سرایدار و متولیان شده است در حالی که مردم باید از مسجد استفاده کرده و سرویس بهداشتی بروند و نماز را در ساعات مختلف بخوانند.

وی خاطرنشان کرد: متولیان باید زبان دهه هشتادی ها و جوانان را بشناسند و بدانند و از هنرهای سنتی استفاده بیشتری کنند.

وی افزود: یک میلیون و ۱۴۵ هزار فعال صنایع دستی داریم که امامزادگان می توانند محل هایی برای عرضه صنایع دستی باشند. هیچ چیزی به اندازه صنایع دستی با فرهنگ، تمدن، تاریخ و سبک زندگی عجین نیست. ۸۷۰۰ بقعه و امامزاده وجود دارد که ۲ هزار بقعه و امامزاده ثبت ملی شده است که باید آنها ثبت و ضبط کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مرمت دستشوییها بسیارکاردرستی است

    • طلوع

      شهر ها فاقد سرویس بوده و سرویسهای پمپ بنزین ها و پارکها هم اکثرا تعطیل یا بسته هستند افراد سالمند با مشکلات بیشماری روبرو میشوند

    • ناشناس

      به جای این کارا برو یه سر سرویس بهداشتی فرودگاه امام که یه دستمال پیدا نمیشه اونجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج