قالیشویی بانو _استیکی
۱۳۶۷۱۳۴
۱۰۲۲
۱۰۲۲
پ

اعتراف خواهران سارقِ تهرانی به ۸۵ سرقت!

سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی روز شنبه اظهار کرد: با دریافت گزارش‌های چندین پرونده سرقت از منازل و پالایش تصاویر به دست آمده از صحنه‌های سرقت، یکی از سارقان حرفه‌ای که با همکاری همدستش به شیوه‌های مختلف از منازل مسکونی در سطح شهر تهران سرقت می‌کردند، شناسایی شد.

ایرنا: سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی روز شنبه اظهار کرد: با دریافت گزارش‌های چندین پرونده سرقت از منازل و پالایش تصاویر به دست آمده از صحنه‌های سرقت، یکی از سارقان حرفه‌ای که با همکاری همدستش به شیوه‌های مختلف از منازل مسکونی در سطح شهر تهران سرقت می‌کردند، شناسایی شد.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌ها و اقدامات پلیسی متهم اصلی پرونده پس از ارتکاب سرقت اموال مسروقه را به فروش رسانده و وجوه دریافتی را به حساب دو خواهر خود واریز کرده است؛ تحقیقات کارآگاهان حاکی از آن بود که متهم اصلی پرونده با واریز وجوه اموال مسروقه به حساب خواهران خود، تعدادی ملک به نام خواهران خود خریده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: با شناسایی آخرین مخفیگاه سارق حرفه‌ای، متهم به همراه دو خواهرش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.

اعتراف خواهران سارقِ تهرانی به ۸۵ سرقت!

تلاش برای دستگیری باند دوم سرقت

سردار ولی‌پور افزود: متهم در پلیس آگاهی به ۲۵ فقره سرقت با همکاری همدستانش اعتراف و در ادامه بررسی کارآگاهان نشان از این داشت که متهم دوم پرونده پس از دستگیری همدستش به سرقت از منازل با همکاری سایر سارقان پرداخته است؛ همین سرنخ کافی بود تا اعضای باند دوم سارقان منازل شهر تهران نیز شناسایی شوند.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی متهم متواری دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۶۰ فقره سرقت پس از دستگیری همدستش و خواهران وی با همکاری اعضای باند دوم اقرار کرد.

به گفته رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از ۸۵ محل‌ سرقت شده تاکنون ۴۰ فقره شناسایی شده و تلاش‌ها برای دستگیری سه متهم متواری اعضای باند دوم کماکان ادامه دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج