۱۳۶۲۵۲۷
۴۸۷
۴۸۷
پ

رپورتاژ آگهی

بلیط تخفیف دار تفریحات دبی را از کجا تهیه کنیم؟

در این مطلب قصد داریم به شرح برخی از جذاب ترین این تفریحات بپردازیم و سایتی را به شما معرفی کنیم که با خرید بلیط تفریحات دبی با تخفیفات ویژه، امکان بازدید از مراکز تفریحی بیشتری را داشته باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تفریحات شهر توریست پذیر دبی به حدی متعدد، سرگرم کننده و نشاط آور است که انتخاب تنها تعدادی از آن ها کار آسانی به نظر نمی رسد. در این مطلب قصد داریم به شرح برخی از جذاب ترین این تفریحات بپردازیم و سایتی را به شما معرفی کنیم که با خرید بلیط تفریحات دبی با تخفیفات ویژه، امکان بازدید از مراکز تفریحی بیشتری را داشته باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

بلیط تخفیف دار تفریحات دبی را از کجا تهیه کنیم؟ بلیط تخفیف دار تفریحات دبی را از کجا تهیه کنیم؟

 

معرفی بهترین تفریحات دبی 

با سفر به شهر دبی تصور می کنید که پا به دنیای آینده گذاشته اید. قطعا در چنین شهر توسعه یافته ای که برترین تفریحات جهان را در دل خود گنجانده است، چنین تصوری دور از انتظار نمی باشد. پس دقایقی را با ما همراه باشید تا سری به تفریحات بی نظیر این شهر بزنیم.

برج خلیفه دبی

قطعا تا به حال آوازه بلندترین برج جهان به گوشتان خورده است و مشتاق بازدید از این برج هستید. در این میان برخی از گردشگران با این سوال مواجه می شوند که چرا بازدید از این برج پیشنهاد می شود؟ در پاسخ باید گفت که برج خلیفه رکورد دار برترین های جهان می باشد؛ از مرتفع بودن تا تعداد طبقات آن. رستوران های مدرن، هتل آرمانی، سکوهای تماشای این برج همه ‌و همه برج خلیفه را به ابرسازه ای منحصر به فرد و دیدنی تبدیل کرده است که بازید از آن خالی از لطف نمی باشد. حالا تصور کنید که امکان تهیه بلیط بازدید از این آسمان خراش هیجان انگیز با 25 درصد تخفیف وجود دارد. اما چگونه؟ 

تور سافاری دبی 

تا به حال تجربه کویر گردی را داشته اید؟ تمامی تجربه های خود را فراموش کنید، بلیط تور سافاری دبی را تهیه کنید و سفری کوتاه و بی نظیر را در دل صحراهای دبی رقم بزنید. سکوت و آرامش کویر طلایی دبی، تماشای رقص آتش، لندکروز سواری روی شن های کویر و صرف غذاهای عربی بخشی از تفریحات مهیج تور سافاری دبی می باشد که بی شک خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. پس ساعاتی از سفر خود را به دل کویر دبی بزنید و آرامش و هیجان را با هم تجربه کنید.

اسکای ویو دبی 

اگر می خواهید از یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین جاذبه های شهر دبی بازدید کنید، حتما سری به اسکای ویو دبی بزنید. در این سازه مدرن و زیبا، چشم انداز بی نظیری از شهر دبی را بر فراز آسمان ها خواهید دید. در کنار تماشای نمای زیبای شهر دبی، تفریحات و سرگرمی هایی در اسکای ویو قرار دارد که لحظاتی بی نظیر را در آن تجربه خواهید کرد. تفریحات این سازه عبارتند از:

  • سرسره اسکای ویو: اگر به دنبال تجربه هیجان هستید، حتما سرسره اسکای ویو را امتحان کنید. این سرسره شیشه ای شما را از طبقه ۵/۲۱۹ متری از سطح زمین به پایین می برد، به گونه ای که می توانید در هنگام سر خوردن به تماشای شهر دبی بنشینید.
  • اسکای واک: از دیگر تفریحات مهیج اسکای ویو، می توان اسکای واک را نام برد. در طول این تفریح شما روی لبه برج رفته و بدون هیچ تکیه گاهی برای دست هایتان به قدم زدن خواهید پرداخت.

موزه آینده دبی

اگر قصد دارید با چشم انداز آینده دبی آشنا شوید، بلیط موزه آینده دبی را تهیه کرده و سری به این بنای شگفت انگیز بزنید. این موزه متفاوت از هفت طبقه تشکیل شده که دو بخش آن مختص امور اداری و VIP بوده و سایر طبقات به منابع فضایی، محیط زیست، فناوری و بخشی به نام قهرمانان آینده اختصاص داده شده است. پس بازدید از موزه آینده دبی آن هم با تهیه بلیط تخفیف دار این جاذبه را از خود و فرزندانتان دریغ نکنید.

آکواریوم دبی 

آیا از تماشای گونه های دریایی لذت می برید؟ پس با تهیه بلیط آکواریوم دبی، ساعاتی را به تماشای جانوران آبزی از نزدیک بنشینید و اطلاعات بسیاری را در این زمینه کسب نمایید. آکواریوم دبی که در دبی مال واقع شده است، فعالیت های تفریحی بسیاری را در دل خود گنجانده و شما را در اعماق دریاها به سفر خواهد برد.

شهر بازی IMG 

وقت آن است که سری به مکانی متفاوت در شهر دبی بزنیم تا با فرزندان خود لحظاتی را به بازی و تفریح بپردازید. سرزمین ماجراجویی IMG که بزرگ ترین پارک موضوعی سرپوشیده جهان می باشد، شما را به دل انیمیشن های معروف و بی نظیری خواهد برد و لحظات شگفت انگیزی را برای فرزندانتان رقم خواهد زد. بی شک فرزندانتان تجربه بازی با شخصیت های کارتونی و ابر قهرمانی نظیر مرد عنکبوتی، کوئین جت، هالک و … را هرگز از یاد نخواهند برد.

پارک های آبی دبی 

مگر ممکن است که به شهر دبی سفر کنید و یک روز خود را در یکی از پارک های آبی این شهر سپری نکنید؟

از بهترین پارک های آبی دبی، می توان به پارک آبی آتلانتیس و پارک آبی وایلد وادی اشاره نمود که هر یک از آن ها در نوع خود بی نظیر بوده و با داشتن مرتفع ترین سرسره های جهان و بازی های مفرح و هیجان انگیز، سفر شما را بیش از پیش لذت بخش می کنند.

تور کشتی لوتوس دبی

در کنار بازی های هیجان انگیز این شهر، می توانید لحظاتی را در آرامش خلیج فارس سپری کنید و به تماشای غروب دلنشین در کشتی لوتوس دبی سپری کنید. وجود استخر در این کشتی لوکس و زیبا و همچنین ارائه با کیفیت ترین غذاها در این سفر چند ساعته، خاطره ای جذاب را برای شما و همراهانتان به یادگار خواهد گذاشت.

تور گشت شهری دبی 

اگر می خواهید تنها در چند ساعت با جاذبه های گردشگری زیادی آن هم با هزینه کم آشنا شوید، تهیه بلیط تور گشت شهری دبی را فراموش نکنید. قطعا اکنون با این پرسش مواجه شده اید که چه تفریحاتی را در این تور تجربه خواهید کرد؟ در پاسخ باید گفت که بازدید از موزه دبی، بازار طلا، مسجد جمیرا، ساحل جمیرا، نخل جمیرا، برج خلیفه، آب نمای دبی، بازار مدینه جمیرا، بازار ابن بلوطه و دبی مال همگی در این تور قرار داشته و با تمامی این مکان ها تنها در 8 الی 9 ساعت آشنا خواهید شد.

اگر مشتاق بازدید از تمامی مراکز تفریحی ذکر شده هستید، اما نگران هزینه های بالای تهیه بلیط های این تفریحات می باشید باید به شما مژده دهیم که امکان تهیه بلیط تمامی مراکز تفریحی ذکر شده با تخفیفات عالی برای شما از سایتی معتبر و ایرانی فراهم شده است که در ادامه آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

بلیط تخفیف دار تفریحات دبی را از کجا تهیه کنیم؟ بلیط تخفیف دار تفریحات دبی را از کجا تهیه کنیم؟

اجاره خودرو در دبی 

بازدید از تمامی جاذبه های گردشگری ذکر شده، در صورت اجاره خودرو در دبی بسیار آسان می باشد. بنابراین می توانید خودروهای لوکس را از طریق سایت دبی دیسکانت با تخفیف اجاره کرده و علاوه بر تفریح در این شهر از جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید. 

تهیه بلیط تخفیف دار تفریحات دبی 

جهت تهیه بلیط تخفیف دار تفریحات دبی، می توانید به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید و سفری مهیج و بی نظیر را تجربه کنید. با خرید بلیط های تخفیف دار این این سایت امکان بازید از جاذبه های گردشگری بیشتری وجود دارد. بنابراین با سپردن صفر تا صد سفر خود به سایت دبی دیسکانت سفری شاد، خاطره انگیز و به دور از دغدغه را تجربه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج