۱۳۵۹۹۲۵
۴۰۴۶
۴۰۴۶
پ

پیش‌بینی هواشناسی از بارش‌های پاییزی

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور، داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که بارش‌های پاییز امسال در استان حدود ۲۰ روز زودتر از سال گذشته شروع شده است.

مهر: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور، داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که بارش‌های پاییز امسال در استان حدود ۲۰ روز زودتر از سال گذشته شروع شده است.

پیش‌بینی هواشناسی از بارش‌های پاییزی

 

سازمان هواشناسی از آغاز زودهنگام بارش‌های پاییزی در استان تهران خبر داد. بر اساس این داده‌ها نخستین بارش مؤثر پاییز امسال استان با میزان ۹ میلی متر در شبانه روز منتهی به ۱۳ مهرماه و از ایستگاه هواشناسی فرودگاه امام خمینی (ره) گزارش شده است. این در حالی است که نخستین بارش پاییز گذشته استان در روزهای نخست آبان ماه سال گذشته ثبت شده بود.

در این مقایسه از بارش خفیف و پراکنده هفتم مهرماه امسال در فیروزکوه که میزان آن کمتر از یک میلی متر بوده، چشم پوشی شده است. در ۱۳ مهرماه امسال از شش ایستگاه هواشناسی استان تهران بارندگی گزارش شده که بیشترین بارش با میزان ۹ میلی متر در فیروزکوه ثبت شده است.

این بارش‌ها سبب شد تا میانگین پهنه‌ای بارش استان در ۲ هفته ابتدایی پاییز در محدوده نرمال قرار گیرد. با این همه وضعیت بارش در برخی شهرستان‌های استان نظیر پایتخت کمتر از نرمال است.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج