۱۳۵۷۹۹۲
۲۰۴۰
۲۰۴۰
پ

ویدویی به یاد «علی معلم» با دلنوشته زیبای خانم بازیگر

پست جدید آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون به یاد مرحوم «علی معلم» که در اینستاگرام خود منتشر کرد. خانم ترکاشوند ضمن تقدیر و تشکر از مرحوم معلم ویدیو زیر را به اشتراک گذاشت.

برترین‌ها: پست جدید آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون به یاد مرحوم «علی معلم» که در اینستاگرام خود منتشر کرد. خانم ترکاشوند ضمن تقدیر و تشکر از مرحوم معلم ویدیو زیر را به اشتراک گذاشت.

علی معلم (زادهٔ ۱۹ آذر ۱۳۴۱ – درگذشتهٔ ۲۳ اسفند ۱۳۹۵) نویسنده، ناشر، منتقد، تهیه‌کننده، کارگردان، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او سردبیر و مدیرمسئول ماهنامه دنیای تصویر بود.

ویدویی به یاد «علی معلم» با دلنوشته زیبای خانم بازیگر

آزیتا ترکاشوند با این ویدئو از مرحوم علی معلم مدیر جشن حافظ نوشت:

« سلام جناب علی معلم روحت عالی و متعالی بزرگ مرد.

میخواهم نامه ای از زمین برایت در آسمانها بنویسم ،میخواهم کمی درد دل کنم میخواهم بگویم کاش بودی و بزرگی میکردی و پدری در حق اهل سینما و تلویزیون ،راستی جناب معلم تا آخر عمرم فراموش نمیکنم روزی را که از دفتر مجله شما با من تماس گرفتن و گفتن شما گفتین با من مصاحبه کنن ،ااصلا باورم نمیشد !!آخه من تنها دو تا کار برای تلویزیون بازی کرده بودم اسمم تو کتاب موش و گربه نبود .

وقتی با خوشحالی اومدم دفتر و تیم شما با من مصاحبه کردند و کلی عکس از من انداختن و عین یک بازیگر سوپراستار با کمال احترام با من برخورد میکردند تو پوست خودم نمیگنجیدم و همون جا قسم خوردم برای هنر بایستم و تا جای که توان دارم باشم برای فرهنگ و هنر مردمم

جناب معلم این انگیزه رو شما با تشویق و توجه به من دادین ،یادمه گفتین من یک بخش تو مجله گذاشتم برای چهره های نوظهور و به خاطر همین منو دعوت کرده بودی چقدر با لحن پدرانه و لبخند زیباتون گفتین چهره های نوظهور باید معرفی بشن حمایت بشن چه در تلویزیون چه در سینما یادمه گفتین همه دارند زحمت میکشن چه در تلویزیون چه در سینما ،شما گفتین باید قدردانی بشن زحمت و هنرشون دیده بشه چه در تلویزیون چه در سینما .

شما سالها زحمت کشیدین که ریشه نفاق  و فرق گذاری بین هنرمندان سینما و تلویزیون را خشک کنید،شما سالها با وجود بی مهری ها سنگ اندازیها مردانه و دلسوزانه و پدرانه ایستادگی کردین و خانواده سینما و تلویزیون رو در یک جا جمع کردین و جشن گرفتین ،کار شما اتحاد و همدلی بود ،جناب معلم ما دلخوش جشن حافظ بودیم با عشق یک سریال تلویزیونی رو کارمیکردیم و با انرژی به امید اینکه در جشنواره حافظ راه پیدا کنه ،جناب معلم الحق که این فامیلی برازنده شماست .

ای روشن ضمیر الان بعد از سالها فهمیدیم چقدر تلاش کردی برای رفع تفرقه و امروز جناب معلم شما تنها تعلق به خانواده خود ندارین شما برای همه سینما و تلویزیون و هنرمندان هستین همه ما فرزندان تو هستیم و با دلی پر از اندوه و حسرت مینویسم میراث دار خوبی نبودیم ،ببخش مارا. 

راستی اقای معلم خواستم بدونی تلویزیونی ها حذف شدن از جشن حافظ .وظیفه داشتم بگم چون خیلی زحمت کشیدی و عمرتون رو گذاشتین برای این همدلی و اتحاد بین هنرمندان و مخالف تفرقه بودین .

البته اشکال نداره  ناراحت نیستن جشن حافظ با وجود شما معنا داشت ما جایزه خودمون رو با شما و درس اخلاق و منش و بزرگیت گرفتیم و خدا رو شکر در زمانی وارد هنر شدم که چون علی معلم بود.

روحت شاد یادت گرامی»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج