۱۳۵۶۹۶۱
۱۲۱۶۰
۱۲۱۶۰
پ

تحولات جدید در دانشگاه معروف خیابان انقلاب

هم میهن گزارشی از تغییر و تحولات جدید در دانشگاه معروف خیابان انقلاب را منتشر کرده است.

هم میهن گزارشی از تغییر و تحولات جدید در دانشگاه معروف خیابان انقلاب را منتشر کرده است.

در بخشی از این مطلب آمده است: علی مبینی‌دهکردی، مدیر شهر دانش دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران درباره تخلیه کافه‌های اطراف دانشگاه تهران توضیحاتی ارائه کرد.

مبینی‌دهکردی می‌گوید آنچه که در این زمینه به دانشگاه تهران ربط دارد ناظر بر موضوع طرح توسعه دانشگاه تهران است: «دانشگاه تهران اموال و املاک متعددی در سراسر ایران دارد و فقط مختص به محدوده خیابان انقلاب نمی‌شود. این املاک یا در قالب وقف به دست آمدند و یا از محل خرید املاک با منابع دولتی به‌منظور انجام ماموریت‌های دانشگاه در اختیار دانشگاه قرار گرفته‌اند.

تحولات جدید در دانشگاه معروف خیابان انقلاب

به گفته او «به این ترتیب کلیه دارایی‌ها و اماکن و املاک دانشگاه تهران در محدوده شهر دانش باید به واحدهایی که فعالیتی متناسب با ماموریت‌های دانشگاه داشته باشند، منتقل شود و اجاره‌داران گذشته که فعالیت‌ها و بهره‌برداری‌هایی غیرمرتبط با نهاد علم داشته‌اند (اعم از سکونت، استفاده به عنوان واحدهای اداری، شرکت‌های تجاری و کافه‌تریاها بوده است) باید تخلیه می‌شد و به واحدهای متناسب با فعالیت‌های علم و فناوری و نوآوری منتقل می‌شد

کیان بنی‌هاشمی، دانشجوی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم روایت دیگری درباره وضعیت دانشگاه در یک‌سال اخیر و بعد از آغاز سال تحصیلی تازه دارد: «از شروع سال تحصیلی فشار روی دانشجویان دختر و پسر به‌شدت زیاد شده است. متاسفانه تذکر به پوشش دانشجویان متفاوت و شدیدتر از پیش ادامه پیدا کرده است. نکته قابل اشاره این است که گیت‌هایی راه افتادند و دانشجویان برای ورود و خروج ملزم به ارائه کارت دانشجویی‌اند و در عمل ساعت حضور دانشجویان ثبت می‌شود.»

او می‌گوید ابتدای هفته جاری برخی اعضای حراست به دانشجویان گل می‌دادند و خانمی هم در آن‌سو در ابتدای ورود به دانشجویان تذکر حجاب می‌داد: «این درمورد دانشکده‌های پیرامونی هم صادق است و وضعیت گیت متاسفانه به همین منوال است. چک‌شدن توسط حراست همین امروز مقابل چشم من اتفاق افتاد.

۲نفر از اعضای همین واحد دور دانشکده مشغول تذکر به دانشجویان در ابتدای هفته بودند.» این دانشجو در ادامه از وضعیت تشکل‌های صنفی می‌گوید: «از اواسط شورای صنفی سال گذشته، با تصویب الزام حضور یکی از اعضای هیئت‌رئیسه در جلسات این شورا، عملاً استقلال این شورا به‌طور کامل از بین رفته است. ردصلاحیت‌ها هم به‌طرز غیر قابل وصفی اصرار به یکدست‌شدن فضای دانشگاه دارد این مسئله متاسفانه در تمام تشکل‌های دانشجویی و گروه‌ها وجود دارد فارغ از ماهیت سیاسی یا غیرسیاسی افراد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج