۱۳۵۴۶۹۵
۲۸۶۷
۲۸۶۷
پ

روایت روزنامه دولت از یک اتفاق در نیویورک

وقتی خبرنگار شبکه ایران‌اینترنشنال در حال پوشش زنده نشست مجمع عمومی سازمان ملل بود، با پرسش‌های جدی و توأم با حقانیت یکی از اعضای هیأت همراه رئیس‌جمهور مواجه شد.

روزنامه ایران: وقتی خبرنگار شبکه ایران‌اینترنشنال در حال پوشش زنده نشست مجمع عمومی سازمان ملل بود، با پرسش‌های جدی و توأم با حقانیت یکی از اعضای هیأت همراه رئیس‌جمهور مواجه شد.

در این مواجهه که به صورت مستقیم از این شبکه پخش می‌شد، دستان خبرنگار ایران‌اینترنشنال شروع به لرزش کرد و نه تنها نتوانست هیچ پاسخی به پرسش‌های این عضو هیأت بدهد، بلکه عملاً به لکنت افتاد و شعارهای شبکه خودش را بارها و بارها تکرار می‌کرد.

در نهایت وقتی مدیران این شبکه دیدند به جای خبرنگارشان در واقع این سؤال‌های جدی عضو هیأت است که دارد پخش می‌شود،از ادامه پوشش این صحنه خودداری کردند. بعضی دیگر از خبرنگاران این شبکه از مواجه شدن و پاسخگویی اجتناب کرده و عملاً فرار کردن را ترجیح دادند. به برخی هم پیشنهاد داده شد به هر میزانی که بابت وطن‌فروشی پول دریافت می‌کنند به آنان پول داده شود تا دیگر به کشور خود خیانت نکنند!

شدت فرار برخی از این خبرنگاران به حدی بود که حتی ابزار و لوازم شخصی‌شان را که روی زمین افتاده بود هم برنداشتند. این فرار وقتی روی داد که خبرنگار ایرانی از خبرنگار شبکه ایران‌اینترنشنال درباره سرنوشت سیما ثابت، مجری سابق این شبکه و علت جدایی او پرسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج