۱۳۵۲۶۹۳
۲۶۲۱
۲۶۲۱
پ

امام جمعه رشت: امسال دیگر خبری از ترقه‌بازی نخواهد بود

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن امسال در طبل توخالی می‌زند چرا که فریب‌خوردگان سال گذشته پشیمان شده‌اند، افزود: بنابراین، امسال دیگر خبری از ترقه‌بازی نخواهد بود.

فارس: رسول فلاحتی امام جمعه رشت ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان رشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نشست اخیر با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اظهار کرد: ایشان فرمودند معلومات اطلاعاتی ما نشان می‌دهد دولت آمریکا مجموعه‌ای برای بحران‌سازی در کشورها از جمله ایران ایجاد کرده که به دنبال ایجاد اختلافات قومی و مذهبی است.

فلاحتی دروغ‌پراکنی را نخستین هدف طراحان شوم دشمنان بشری دانست و تصریح کرد: در همین ایام عاشورای سال گذشته در راستای شایعات مسئله زن، زندگی و آزادی را با اخبار دروغ جعل کردند و پس از آن دروغ حکومت موروثی را منتشر کرده و سپس قتل یک دختر را مطرح کردند و با دروغ‌سازی مجدد به مسئله حجاب پرداختند تا به اهداف خود برسند.

فلاحتی با بیان اینکه دشمن امسال در طبل توخالی می‌زند چرا که فریب‌خوردگان سال گذشته پشیمان شده‌اند، افزود: برخی از خانواده فریب‌خوردگان فرزندان و خویشان خود را برحذر می‌دارند، برخی از آنان از طریق دستگاه‌های امنیتی ایران توجیه شده و حرکتی نخواهند کرد، آن‌ها می‌دانند که خارج نشینان فقط وعده‌های دروغی می‌دانند و خود خارج نشینان نیز با یکدیگر دچار اختلاف شده‌اند و قدرت اقناعی جمهوری اسلامی بسیار قوی است بنابراین، امسال دیگر خبری از ترقه‌بازی نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج