۱۳۴۵۷۴۱
۱ نظر
۸۸۳۱
۱ نظر
۸۸۳۱
پ

محتوای حمایت‌شده

پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

پیرسینگ گوش توسط پزشک؛ نوعی جراحی تزیینی در ناحیه گوش محسوب شده و هدف اصلی از انجام آن نیز تزیین و بهبود ظاهر گوش است. برای آشنایی با این روش در ادامه با ما همراه باشید.

 برای این کار، پزشک با استفاده از دستگاه مخصوص خود، سوراخی ( یا سوراخ‌هایی ) را در قسمت مورد نظر فرد ایجاد نموده و بعد از آن نیز میخ گوشواره را درون سوراخ قرار می‌‌دهد. بنابراین پیرسینگ گوش توسط پزشک، امکان استفاده از انواع جواهرات متنوع و زیبا را برایتان مهیا ساخته و البته نوعی تمایز دلچسب را نیز در استایل شخصی شما ایجاد می‌کند.

هرچند تمامی این موارد در صورتی‌ محقق می‌شوند که برای انجام پیرسینگ گوش خود از پزشکی مجرب در این زمینه کمک بگیرید. چرا که پروسه انجام پیرسینگ گوش توسط پزشک متخصص، به صورت کاملا ایمن و استریل طی می‌شود. طبیعتا چنین پزشکی با داشتن تجربه و مهارت لازم در زمینه انجام پیرسینگ گوش، بهبودی سریع شما و همچنین جلوگیری از عوارض مرتبط با عفونت‌ها و التهابات را تضمین می‌کند.

پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

پیرسینگ گوش چیست؟

به طور کلی باید بدانید پیرسینگ گوش به معنای سوراخ کردن بخش‌های مختلف گوش و و آویزان کردن طلا و زیورآلات به این بخش‌های مشخص شده است. سوراخ کردن نرمه گوش یکی از اقدامات رایج برای استفاده از گوشواره است اما با سوراخ شدن بخش‌های غضروفی گوش می‌توان از پیرسینگ گوش نیز استفاده کرد.

چرا انجام پیرسینگ گوش توسط پزشک مهم است؟

انجام پیرسینگ گوش توسط پزشک در محیط مطب، رعایت بهداشت و استریلیت مورد نیاز را تضمین می‌کند. این امر به کاهش خطر عفونت‌های باکتریایی و ویروسی مرتبط با پیرسینگ گوش نیز کمک بسیاری می‌کند. در واقع تمامی پزشکان متخصص و حرفه‌ای، برای انجام پیرسینگ گوش از تجهیزات حرفه‌ای و مطابق با استانداردهای بهداشتی استفاده می‌کنند. این تجهیزات شامل سوزن‌ها، جواهرات و لوازم ضدعفونی مناسب هستند که ریسک بروز عفونت‌های احتمالی را کاهش می‌دهند.

بنابراین انجام پیرسینگ گوش توسط پزشک در محیطی مطمئن و مطابق با استانداردهای بهداشتی، به شما این امکان را می‌دهد تا از نتیجه‌ای مطمئن و زیبا برخوردار شده و ریسک‌ها و مشکلات مرتبط با پیرسینگ توسط افراد غیرمتخصص را کاهش دهید. لطفاً توجه داشته باشید که مراحل ذکر شده، ممکن است بسته به نوع پیرسینگ، تکنیک استفاده شده توسط پزشک و نیاز و شرایط شما متغیر باشند.

علاوه بر مسائل بهداشتی و ضرورت رعایت آنان، بهتر است به این نکته هم توجه داشته باشید که انجام پیرسینگ به تمایلات و در حقیقت ذائقه شخصی هر فرد وابسته است. بنابراین اگر زمانی به سراغ انجام پیرسینگ گوش بروید که آن را به عنوان فاکتوری تعیین‌کننده در افزایش جذابیت شخصی خود به شمار آورده و در واقع هیچگاه از آن به عنوان نوعی الزام یاد نکنید. چرا که این کار ممکن است در برخی از مواقع با چالش‌ها و مشکلاتی همراه باشد که اگر برای مدیریت و عبور از آنان، صبر و علاقه کافی نداشته باشید، آنگاه به احتمال زیاد از نتیجه انتخاب خود نیز پشیمان خواهید شد!

پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

روند انجام پیرسینگ گوش توسط پزشک

برای آشنایی بیشتر با روند انجام پیرسینگ گوش توسط پزشک بهتر است به مراحل این روند توجه داشته باشید:

۱- مشاوره دادن و انتخاب نوع پیرسینگ 

مرحله نخست انجام پیرسینگ گوش به انتخاب پزشک مناسب و دریافت مشاوره از او اختصاص دارد. در این مرحله، پزشک ابتدا با دقت نوع و موقعیت گوش شما را بررسی کرده و بعد از آن نیز سوالاتی در رابطه با تعداد پیرسینگ مورد نظر و همچنین نوع زیورآلات موردنظرتان را مطرح می‌کند. در این مرحله، این امکان برایتان فراهم است تا به راحتی در رابطه با خواسته‌ها، نگرانی‌ها و انتظارات خود از نتیجه کار صحبت کنید.

۲- شناسایی نقاط مناسب برای پیرسینگ 

بعد از آن نیز پزشک با توجه به صحبت‌ها و همچنین پاسخ‌هایی که از جانبتان دریافت می‌کند، قابلیت‌های گوش شما را بررسی کرده و نقاط مناسب و ایمن برای انجام پیرسینگ را شناسایی می‌کند. برای این کار ممکن است نشانگرها یا تجهیزات خاصی استفاده شوند تا ناحیه انجام پیرسینگ به طور دقیق مشخص گردد.

۳- ضدعفونی و بی حسی گوش

پزشک قبل از انجام پیرسینگ، ناحیه گوش را با الکل ضدعفونی کرده و در صورت نیاز از مواد بی‌حسی استفاده می‌کند.

۴- نصب پیرسینگ گوش

 سپس با دستگاه مخصوص خود، ناحیه موردنظر را سوراخ کرده و با آگاهیِ کامل از زیرساخت‌های بیولوژیکی گوش، به طور دقیق زیورآلات موردنظر را به صورت کاملا صحیح و بهداشتی در محل سوراخ شده قرار می‌دهد. معمولا انجام پیرسینگ گوش توسط پزشک، با کمی درد نیز همراه است.

۵- ارائه توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی 

بعد از انجام پیرسینگ گوش توسط پزشک، توصیه‌هایی پیرامون مراقبت‌های بعد از انجام پیرسینگ را از جانب وی دریافت خواهید کرد. این توصیه‌ها شامل محافظت و رعایت بهداشت محل سوراخ شده، استفاده از مواد بهداشتی و لزوم رعایت استانداردهای بهداشتی می‌شوند. بهتر است توجه داشته باشید که انجام پیرسینگ گوش توسط یک پزشک متخصص و با رعایت بهداشت و شرایط کاملا استریل، بهبودی سریع و کاهش مشکلات احتمالی مرتبط با عفونت و التهاب را نیز به همراه خواهد داشت.

پیرسینگ توسط پزشک در چه نواحی از گوش انجام می شود؟

به طور کلی می‌توان نواحی گوش که برای انجام پیرسینگ مناسب هستند اینطور معرفی کرد:

  • غضروف داخلی گوش
  • لاله گوش
  • غضروف حلزونی گوش
  • نرمه گوش 

فواید انجام پیرسینگ گوش توسط پزشک

پیرسینگ گوش؛ سال‌هاست که به عنوان یک روش محبوب برای تزیین گوش شناخته شده و در واقع اگر به صورت استاندارد و صحیحی انجام گیرد، تاثیر بسیاری بر میزان زیبایی و جذابیت آن خواهد داشت. قرارگیری جواهرات مختلف بر روی گوش، به شما کمک می‌کند تا استایل خاص و منحصر به فرد خود را پیدا ‌کنید. با انجام پیرسینگ، امکان استفاده از جواهرات متنوع را دارا بوده و طبیعتا با این کار مانند بسیاری از افراد دیگر،  اعتماد به نفس شخصی‌تان هم افزایش می‌یابد. هرچند برای دریافت نتیجه‌ای مطلوب از انجام پیرسینگ و برخورداری از اثرات مثبت آن، باید یک متخصص حرفه‌ای و مجرب را انتخاب کنید.

پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

دکتر بنفشه علایی - پوست و مو

دکتر بنفشه علایی متولد سال هزار و سیصد و پنجاه و یک شمسی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مراکز مختلف درمانی مشغول به کار بوده است. در حال حاضر ایشان در منطقه زعفرانیه تهران فعالیت دارند. هدف وی ارائه بهترین و برترین خدمات زیبایی ودرمانی در زمینه پوست و مو میباشد.در این مرکز تلاش می شود که از جدیدترین روش‌ها و معتبرترین محصولات برای مراجعین محترم استفاده شود.

ما آمده‌ایم که در آشفته بازار ارائه خدمات پوست، مو و زیبایی به پشتوانه تجربه و تخصص، شان و سلامت شما را مورد وثوق قرار داده و خدماتی را تقدیم کنیم که درخور شخصیت ایرانی است.

پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

پاسخگویی از ساعت 10 صبح تا 8 شب

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۳۵۵۸۹۱

۰۹۰۲۳۳۳۸۹۱۰

پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

نمونه خدمات دکتر بفنشه علایی را از اینستاگرام دنبال کنید.

dr.banafshehalaei@

پیرسینگ گوش توسط پزشک چگونه انجام می شود؟

تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، پسیان جنوبی، پلاک ۱۴، برج الماس، طبقه دوم، واحد ۲۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      سلام چقدر در مورد پیرسینگ مطلب میزارید آدم با دیدن بعضی ها میترسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج