آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۴۳۶۵۲
۲۳۷۲
۲۳۷۲
پ

اجاره ۲ هزار اتوبوس از ترکیه برای زائران اربعین

جهت تامین و ارتقای تجهیزات سرمایشی حدود ۴۰۰ کولر از سازمان اموال تملیکی برای موکب‌های شلمچه و چذابه در نظر گرفته‌ایم / برای حمل و نقل زائران بنا شده ۲ هزار اتوبوس از ترکیه اجاره شود، همچنین اتوبوس‌های بخش خصوصی از سراسر کشور ساماندهی و در مرزها مستقر می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم: استاندار خوزستان گفت: برای حمل و نقل زائران بنا شده ۲ هزار اتوبوس از ترکیه اجاره شود، همچنین اتوبوس‌های بخش خصوصی از سراسر کشور ساماندهی و در مرزها مستقر می‌شود‌.

 اجاره ۲ هزار اتوبوس از ترکیه برای زائران اربعین

علی اکبر حسینی محراب شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی استان که در پایانه مرزی شلمچه خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: از بدو ورود زائران به استان مسئولیت سلامت، امنیت و رفاه ایشان بر عهده ماست و به هیچ وجه نباید در این زمینه کوتاهی داشته باشیم. 

وی افزود: اداره کل راهداری نقاط حادثه خیز مسیرها را ایمن کند و روشنایی و علائم هشدار نصب کند.

حسینی‌محراب تصریح کرد: جهت تامین و ارتقای تجهیزات سرمایشی حدود 400 کولر از سازمان اموال تملیکی برای موکب‌های شلمچه و چذابه در نظر گرفته‌ایم. 

استاندار خوزستان ادامه داد: شرکت برق برای مواقع بروز حوادث احتمالی در شبکه برق اضطراری تامین کند تا مشکلی از این جهت نداشته باشیم. 

وی گفت: در خصوص موضوع سوخت نیز در ستاد مرکزی اربعین کشور صحبت کردیم که سهمیه ویژه‌ای برای جایگاه‌های سوخت در مسیرهای منتهی به مرز در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان توضیح داد: اتباع خارجی که در ایران مقیم هستند از شلمچه و اتباعی که از خارج از مرزها وارد کشور می‌شوند از مرز چذابه تردد خواهند داشت؛ اتباع خارجی برادر ما هستند و موظفیم بهترین خدمات و پذیرایی را برای این عزیزان فراهم کنیم. 

حسینی محراب عنوان کرد: از زائران درخواست داریم از شهر مبدا خود نسبت به تهیه ارز اقدام کنید.

استاندار خوزستان تصریح کرد: حیاتی، معاون امنیتی انتظامی استانداری به عنوان فرمانده قرارگاه اربعین در مرز شلمچه و خانچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به عنوان فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه تعیین شدند و این دو مقام محور تمام هماهنگی‌ها و همکاری ستاد اربعین در دو مرز هستند و ارتباط با طرف عراقی نیز به صورت متمرکز و از طریق فرمانده قرارگاه مرزی خواهد بود. 

رئیس ستاد اربعین حسینی استان ادامه داد: برای حمل و نقل زائران بنا شده 2 هزار اتوبوس از ترکیه اجاره شود، همچنین اتوبوس‌های بخش خصوصی از سراسر کشور ساماندهی و در مرزها مستقر می‌شوند. 

ساماندهی پارکینگ‌ها، بهبود آنتن‌دهی اپراتورهای موبایل، تامین آب و یخ و دیگر اقلام ضروری از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد تاکید استاندار خوزستان قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج