۱۳۴۳۳۹۳
۱۰۱۷
۱۰۱۷
پ

«مایکل جکسون» پس از مرگ دادگاهی می‌شود

«وید رابسون» و «جیمز سیفچاک» که «مایکل جکسون» را به سوء استفاده جنسی متهم کرده بودند، از دادگاه تجدیدنظر کالیفرنیا تأییدیه گرفتند تا ادعاهای خود را بار دیگر به دادگاه ارائه دهند.

ایسنا: «وید رابسون» و «جیمز سیفچاک» که «مایکل جکسون» را به سوء استفاده جنسی متهم کرده بودند، از دادگاه تجدیدنظر کالیفرنیا تأییدیه گرفتند تا ادعاهای خود را بار دیگر به دادگاه ارائه دهند.

«مایکل جکسون» پس از مرگ دادگاهی می‌شود

به نقل از ورایتی، دادگاه استیناف کالیفرنیا ضمن لغو کردن رای دادگاه بدوی مبنی بر تبرئه «مایکل جکسون» اعلام کرد که بنیاد این خواننده می‌تواند مسئول موارد اتهامی مطرح شده علیه این خواننده باشد.

اتهامات سوء استفاده جنسی علیه «مایکل جکسون» در مجموعه مستندی با عنوان «ترک ناکجاآباد» در سال ۲۰۱۹ و از شبکه «HBO» به روی آنتن رفت و ادعا کرده بود «وید رابسون» و «جیمز سیفچاک» در دوران کودکی مورد آزار جنسی توسط مایکل جکسون قرار گرفته‌اند؛ ادعاهایی که واکنش تند بنیاد «مایکل جکسون» همراه شد که ضمن محکوم کردن این مستند آن را یک ترور شخصیتی توصیف و به بی‌گناهی «مایکل جکسون» تاکید کرد.

«مایکل جکسون» معروف به «سلطان موسیقی پاپ» روز ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ در سن ۵۰ سالگی درگذشت و این دو نفر نخستین بار در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ تلاش کردند تا پرونده خود را به دادگاه بکشانند اما به دلیل محدودیت‌های قانونی این شکایت‌ها رد شد؛ اما زمانی که فرماندار کالیفرنیا قانون جدیدی را در سال ۲۰۲۰ امضا کرد که قانون اتهامات سوء استفاده جنسی از کودکان را تمدید کرد، «رابسون» و «سیفچاک» فرصت دیگری پیدا کردند. در حالی که پرونده‌های آنها در سال ۲۰۲۱ دوباره رد شد، اکنون سه قاضی دادگاه استیناف به نفع این دو نفر رای داده‌اند تا پرونده در مقابل هیئت منصفه در دادگاه‌های بدوی قرار گیرد.

«جاناتان اشتاین‌سپیر» وکیل بنیاد جکسون، در بیانیه‌ای به مجله «پیپل»، گفت: «ما از تصمیم دادگاه ناامید هستیم. دو قاضی محاکمه مکرراً در چندین دهه گذشته این پرونده‌ها را رد کردند زیرا قانون آن را ایجاب می‌کرد. ما کاملاً مطمئن هستیم که مایکل از این اتهامات که برخلاف تمام شواهد معتبر و تأیید مستقل است و تنها سال‌ها پس از مرگ مایکل مطرح شد، بی‌گناه است. ما اعتماد داریم که حقیقت در نهایت با اثبات مجدد بی‌گناهی مایکل پیروز خواهد شد. خود مایکل جکسون می‌گوید: «دروغ‌ها در دو سرعت مسابقه می‌دهند اما حقیقت، دو ماراتن‌ها است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج