جواد رضویان را با این گریم عمرا اگر بشناسید
قراگزلو درباره اینکه سختترین گریم سریال «فوفو، مسافری از کامادو» مربوط به کدام شخصیت در این سریال است، گفت: من از کلمه سخت استفاده نمیکنم، بلکه معتقدم جذابترین و پیچیدهترین گریم در این سریال متعلق به جواد رضویان است که قرار است به عنوان یک فرد ۹۰ ساله به نظر برسد و جلوی دوربین برود.
مهر: قراگزلو درباره اینکه سختترین گریم سریال «فوفو، مسافری از کامادو» مربوط به کدام شخصیت در این سریال است، گفت: من از کلمه سخت استفاده نمیکنم، بلکه معتقدم جذابترین و پیچیدهترین گریم در این سریال متعلق به جواد رضویان است که قرار است به عنوان یک فرد ۹۰ ساله به نظر برسد و جلوی دوربین برود.
میثم قراگزلو طراح چهرهپردازی سریال «فوفو، مسافری از کامادو» درباره طراحی چهرهپردازی این سریال که متفاوتترین بخش آن محسوب میشود، گفت.
قراگزلو درباره اینکه سختترین گریم سریال «فوفو، مسافری از کامادو» مربوط به کدام شخصیت در این سریال است، گفت: من از کلمه سخت استفاده نمیکنم، بلکه معتقدم جذابترین و پیچیدهترین گریم در این سریال متعلق به جواد رضویان است که قرار است به عنوان یک فرد ۹۰ ساله به نظر برسد و جلوی دوربین برود. برای این منظور از قطعه برای پیر نشان دادن چهره او استفاده میشود. قالبگیری این قطعات حدود ۲ هفته زمان برد و این امر به همراه کلاهگیسهایی در نظر گرفته شده و پیش رفت.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا خودتان اگر کودک یا نوجوان بودید، با وجود انبوه انیمیشنهای خارجی وقت میگذاشتید تا این سریال را ببینید و دلیل دیدن یا ندیدنتان چه بود، گفت: بله حتماً خودم هم به مشاهده این سریال میپرداختم، چون موقعیتهای زیبایی دارد و نکات جذابی را مورد هدف قرار داده و به آن پرداخته است، در عین حال بازیگران خوبی در آن به ایفای نقش میپردازند.
این طراح چهرهپرازی درباره اینکه چقدر سعی کرده از سوژهها یا طرحهای تکراری دهه ۶۰ دوری کند و یک طرح جدید برای گریم در حوزه کودک طراحی کند، عنوان کرد: برنامههایی که در دهه ۶۰ پخش میشد، عموماً ترسناک بودند، هرچند زیباییهایی نیز در آنان نهفته بود. اما گویی سلیقه و نوع انتخاب در آن زمان بر پایه ترسناک بودن سریالها بنا نهاده شده بود. ما سعی نکردیم از آن دیدگاه دور شویم، بلکه سعی کردیم خود را با آنچه بچهها میبینند و میپسندند، هماهنگ کنیم. امروزه بچهها تنها انیمیشنهای ایرانی را نمیبینند، بلکه برنامهها و انیمیشنهایی از تمام دنیا را مشاهده میکنند، پس سلیقه آنها متفاوت شده و بسیار خوب میتوانند کارهای خوب را از بد تشخیص دهند. این موضوع مستقیماً در نوع انتخاب آنها تاثیر میگذارد.
وی تاکید کرد: باید این امر را در نظر داشته باشیم که آنچه ما تولید میکنیم باید درخور مخاطب و قابل رقابت با تولیدات خارجی باشد، بنابراین سعی کردیم تمام آنچه در توان داریم برای مخاطب ارائه کنیم.
ارسال نظر