adexo3
۱۳۳۶۹
۵۰۹۰
۵۰۹۰
پ

طلاق به خاطر آب شدن همسر!

مردي در دادگاه گفت: همسرم به مواد مخدر اعتياد دارد و نمي‌توانم هر روز شاهد ذره ذره آب شدنش باشم. به همين خاطر مي‌خواهم از هم جدا شويم.

مردي در دادگاه گفت: همسرم به مواد مخدر اعتياد دارد و نمي‌توانم هر روز شاهد ذره ذره آب شدنش باشم. به همين خاطر مي‌خواهم از هم جدا شويم.

اين مرد با حضور در دادگاه خانواده خطاب به رييس شعبه گفت: همسرم ۲۵ سال دارد اما متاسفانه با اين سن، وارد منجلابي شده است كه هر چه بيشتر رو به جلو حركت مي‌كند،‌ بيشتر در اين منجلاب فرو مي‌رود.

وي ادامه داد: همسرم معتاد است. او در اين سن و سال به دام اعتياد گرفتار شده است. تمام زندگي خود را براي بهبودي‌اش خرج كرده‌ام اما هيچ ثمري نداشته است چون دوستان همسرم آنقدر در او نفوذ دارند كه نمي‌گذارند اعتيادش را كنار بگذارد.

اين مرد كه ۲۵ سال سن دارد، در حاليكه چشم‌هايش از اشك پر شده بود اظهار كرد: ‌اوايل ازدواج به بدرفتاري‌هاي غير عادي همسرم شك داشتم اما هرگز فكر نمي‌كرم او مواد مخدر مصرف كند. يك بار كه از قبل به او گفته بودم دير به منزل مي‌آيم،‌ حسب اتفاق زودتر به منزل بازگشتم و ديدم كه همسرم و دوستانش در حال مصرف مواد مخدر هستند.

وي افزود: ‌وقتي همسرم را در آن حالت ديدم، تا چند ساعت هيچ حرفي نمي‌توانستم بزنم. وقتي به حالت عادي بازگشتم ديدم همسرم مقابلم زانو زده و گريه مي‌كند.

اين مرد گفت: او به من قول داد كه همه چيز را كنار مي‌گذارد و از من خواست در اين راه او را همراهي كنم. من هم به دليل علاقه‌ زيادي كه به او داشتم تمام توانم را براي نجات همسرم به كار گرفتم اما بعد از گذشت ۲۴ ماه همسرم نه تنها تغييري نكرده بلكه روز به روز اعتيادش شديدتر شده است.

وي اضافه كرد: چندين بار وقتي همسرم به مواد مخدر نياز داشت و به او اجازه ندادم از منزل خارج شود، مرا به شدت كتك زد و براي مدتي طولاني تركم كرد.

اين مرد جوان در پايان گفت: ديگر نمي‌توانم ببينم كه همسرم جلوي چشمم ذره ذره آب مي‌شود. تمامي حق و حقوق او را هم پرداخت مي‌كنم و خواهان طلاق هستم.

رييس دادگاه پس از شنيدن اظهارات اين مرد، به دليل عدم حضور زن در دادگاه حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و به اين ترتيب ادامه رسيدگي به جلسه بعد موكول شد.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

طلاق به خاطر آب شدن همسر!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج