۱۳۳۶۵۲۸
۲۲۶۲
۲۲۶۲
پ

نگرانی کاربران آبان تتر از پیامک مشکوک به هک

در پیامکی عمومی از مشتریان آبان تتر خواسته شده دارایی های خود را به سرعت از این مجموعه خارج کنند

حادثه۲۴: در پیامکی عمومی از مشتریان آبان تتر خواسته شده دارایی های خود را به سرعت از این مجموعه خارج کنند. در پیامکی عمومی از مشتریان آبان تتر خواسته شده دارایی های خود را به سرعت از این مجموعه خارج کنند.

بنابر گزارش های واصله، از صبح امروز، تعدادی از کاربران صرافی آبان تتر، پیامکی دریافت کردند مبنی بر اینکه اطلاعات محرمانه کیف پول های آنها افشا شده و به زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

در این پیامک از مشتریان آبان تتر خواسته شده دارایی های خود را به سرعت از این مجموعه خارج کنند. این اتفاق بار دیگر امنیت و زیرساخت صرافی های رمزارز داخلی کشور را به چالش کشیده و موجی از نگرانی را در میان فعالان این بازار به راه انداخته است.

 

 نگرانی کاربران آبان تتر از پیامک مشکوک به هک

کاربران این صرافی در تماس هایی که با تیتر کوتاه داشتند اعلام کردند که نگران از دست رفتن یا قفل شدن دارایی ارزی خود بوده و به دنبال راه حل و پاسخ مناسب از مدیران اصرافی آبان تتر هستند.

 

 نگرانی کاربران آبان تتر از پیامک مشکوک به هک

شایان ذکر است که سقف برداشت از حساب کاربری صرافی ها روزانه ۲۵ میلیون تومان بوده و امکان خروج یکباره تمام سرمایه ها میسر نیست. همین امر بر اضطراب و نگرانی سرمایه گذاران دامن زده است.

هنوز مشخص نیست که این مجموعه هک شده یا اتفاق دیگری در شرف وقوع است. اما به محض کسب اطلاعات تکمیلی آن را با مخاطبان تیتر کوتاه در میان خواهیم گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج