۱۳۳۳۵۷۹
۷۶۱۰
۷۶۱۰
پ

سارق متجاوز در دزفول اعدام شد

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: سارق متجاوزی که حین سرقت از یکی از منازل دزفول مرتکب زنای به عنف شده بود پس از تایید حکم قضایی به دار مجازات آویخته شد.

عصر ایران: دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: سارق متجاوزی که حین سرقت از یکی از منازل دزفول مرتکب زنای به عنف شده بود پس از تایید حکم قضایی به دار مجازات آویخته شد.

سارق متجاوز در دزفول اعدام شد

مهدی آماده روز چهارشنبه با تشریح این پرونده گفت: فردی مرداد سال ۱۳۹۸ با ورود به منزل یکی از شهروندان به قصد سرقت، مرتکب زنای به عنف شده بود که شناسایی و دستگیری این متجاوز به عنف به صورت اولویت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: دادگاه کیفری یک استان خوزستان با توجه به شناسایی متهم توسط شاکی، اقرارهای صریح متهم در دادگاه و همچنین سایر شواهد و قرائن موجود در پرونده، اتهامات وی را محرز شناخت.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول بیان کرد: این سارق متجاوز علاوه بر تحمل ۲ سال حبس به دلیل شروع به سرقت و در خصوص اتهام دیگر وی، به اعدام به شیوه متعارف محکوم شد.

آماده گفت: دادگستری خوزستان با حضور مدیران انقلابی و قاضیان شجاع و ولایتمدار به شهروندان این استان اطمینان خاطر می‌دهد که با تمام وجود و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی در برابر همه کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را سلب نمایند، با قاطعیت تمام ایستادگی و احکام الهی را اجرا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج