آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۳۲۰۲۱
۱۸۷۷
۱۸۷۷
پ

عاشقان خوراک من درآوردی، این غذا را درست کنند!

اگر تا امروز جلوی خلاقیت و غذاهای جدید و من درآوردی گارد گرفته بودید و دل خوش کرده بودید به همان غذاهای تکراری که چندین و چند سال است می‌پزید و می‌خورید، حالا وقتش است.

چی شی: اگر تا امروز جلوی خلاقیت و غذاهای جدید و من درآوردی گارد گرفته بودید و دل خوش کرده بودید به همان غذاهای تکراری که چندین و چند سال است می‌پزید و می‌خورید، حالا وقتش است.

عاشقان خوراک من درآوردی، این غذا را درست کنند!

ببینید همه جا چه زیبا و جدید شده الا آشپزخانه و گاز و مخصوصا روی میز شما. مگر شما چه فرقی با بقیه دارید. حالا اگر به‌تان برخورده و آماده نوآوری و خلاقیت هستید دست به کار شوید و با ما یک غذای بهاری و خوشمزه و جدید بپزید.

۱. شنیده‌اید می‌گویند بادمجان و کدوی بهار یک مزه دیگری دارد؟ بهترین غذاها را می‌توانید با همین‌ها درست کنید. گل سرسبد صیفی‌ها بادمجان است که اگر اغراق نشود صدها غذای مختلف می‌توانید با آن درست کنید مثل کشک بادمجان، میرزاقاسمی، خورش بادمجان، بورانی بادمجان و... ولی همه این غذاها را خورده‌اید و دلتان می‌خواهد یک خوراک بادمجان جدید داشته باشید؟ خب اینکه کاری ندارد فقط کمی خلاقیت می‌خواهد و گشت و گذار در یخچال و فریزر.

۲. اگر کمی پنیر ورقه‌ای و چند عدد گوجه گیلاسی و چند پر گشنیز و چند عدد سیب‌زمینی داشته باشید مشکل حل است. بادمجان را هم که قبلا خریده‌اید. مخلوط این مواد با کمی هنر، یک غذای زیبا و خوشمزه و البته من‌درآوردی و جدید می‌شود که تا حالا نخورده‌اید.

۳. بادمجان‌ها را خوب بشویید. قرار است با پوست پخته شوند. بعد از اینکه بادمجان‌ها را خوب شستید، به صورت راه راه یعنی یک در میان پوست آن را بگیرید. بعد از اینکه پوست کندید در حرارت ملایم سرخ کنید. سیب‌زمینی‌ها را نگینی خرد کنید. گشنیز را هم خرد کنید تا آماده پختن شود.

۴. حالا نوبت چیدن دکوراسیون است. یک سینی فر بردارید و اگر فر ندارید اصلا خودتان را ناراحت نکنید، به‌جایش یک تابه بزرگ بردارید. حالا بادمجان‌ها را که حلقه، حلقه بریده‌اید و کمی سرخ کرده‌اید درون آن بچینید. بعد سیب‌زمینی‌های نگینی خرد شده را روی حلقه‌ها بریزید و بعد گوجه گیلاسی و گشنیز را روی آن بچینید. پنیر ورقه‌ای را هم آخر همه اضافه کنید و بعد یا درون فر و یا روی اجاق گاز بگذارید.

۵. غذای شما بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی حرارت ملایم آماده می‌شود. شاید وقتی به قیافه‌اش نگاه می‌کنید، به خودتان می‌گویید با این جثه‌اش پیش‌غذا هم نمی‌شود، چه برسد به غذا ولی فکرتان اشتباه است. بادمجان، پنیر و سیب‌زمینی خیلی زود سیرتان می‌کنند. گول جثه کوچک و قیافه نازنازی‌اش را نخورید. غذای شما خیلی خوشمزه، مقوی و سیرکننده است. خیلی هم زود و بی‌زحمت درست می‌شود و شیک هم هست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج