آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۳۰۸۷۴
۱۰۴۷۵
۱۰۴۷۵
پ

جزئیات حکم مجازات توماج صالحی اعلام شد

خبرگزاری فارس به نقل از رئیس کل دادگستری استان اصفهان جزئیاتی تازه از حکم صادره برای یکی از متهمان حوادث سال گذشته به‌نام توماج صالحی را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس به نقل از رئیس کل دادگستری استان اصفهان جزئیاتی تازه از حکم صادره برای یکی از متهمان حوادث سال گذشته به‌نام توماج صالحی را اعلام کرد.

جزئیات حکم مجازات توماج صالحی اعلام شد

اسداله جعفری:

* از تعداد ۸ عنوان اتهامی توماج صالحی، دو مورد حکم برائت صادر شد و در شش عنوان دیگر، دادگاه وفق قانون تعیین مجازات کرده است.

* جمع کل محکومیت توماج صالحی در شش عنوان اتهامی ۱۸ سال و ۳ ماه حبس، پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال جزای نقدی، تحمل چهل ضربه شلاق (به‌خاطر اخلال در نظم عمومی) و اعمال مجازات‌های تکمیلی بوده است اما با توجه به تعدد جرم و تعدد مجازات، طبق قانون مجازات اشد به‌علاوه یک چهارم، یعنی پنج سال حبس به‌علاوه یک سال و سه ماه حبس، جمعا شش سال و سه ماه حبس در این پرونده برای متهم در نظر گرفته شد.

* توماج صالحی در پرونده‌ای دیگر در سال ۱۴۰۰ به شش ماه حبس تعلیقی محکوم شده بود که به دلیل عدم انقضای مدت تعلیق، پس از قطعیت حکم، این شش ماه حبس نیز به شش سال و سه ماه اضافه خواهد شد.

* مجازات‌های تکمیلی متهم شامل ۲ سال ممنوعیت خروج از کشور، ۲ سال ممنوعیت از انجام فعالیت‌های مرتبط با موسیقی و الزام به حضور در کارگاه‌ها و دوره‌های و کلاس‌های مهارت زندگی که زیر نظر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در حال برگزاری است، بوده و این مجازات‌های تکمیلی برای وی اعمال می‌شود.

* توماج صالحی در حال حاضر با صدور قرار تحت نظر شعبه بازپرسی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج