۱۳۳۰۲۶۵
۱۶۶۰
۱۶۶۰
پ

میکی ماوس بالیوودی شد!

اگر میکی ماوس در هند ساخته شده بود، با توجه به فرهنگ و سنت‌های هندی، شخصیت میکی ماوس قطعا به شکلی هندی تغییر میکرد در این مطلب تصاویر میکی ماوس را در تاج محل به سبک هندی ببینید.

برترین‌ها: اگر میکی ماوس در هند ساخته شده بود، با توجه به فرهنگ و سنت‌های هندی، شخصیت میکی ماوس قطعا به شکلی هندی تغییر میکرد در این مطلب تصاویر میکی ماوس را در تاج محل به سبک هندی ببینید.

میکی ماوس  بالیوودی شد!

به عنوان یک شخصیت دوست داشتنی و محبوب در دنیای انیمیشن، میکی ماوس به طور گسترده ای در محصولات دیزنی به کار رفته است، از جمله فیلم ها، کارتون ها، کتاب ها، بازی ها و محصولات مرتبط با این شخصیت، به کار رفته است. او به عنوان نمادی از شرکت دیزنی و فرهنگ پاپ آمریکا شناخته شده است و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

میکی ماوس  بالیوودی شد!

میکی موس می‌توانست با لباس های هندی و یا از نمادهای فرهنگی هند، مانند گاجراج، هندی، یا هندو استانی و موارد دیگر به تصویر کشیده شود.

میکی ماوس  بالیوودی شد!

همچنین، داستان ها و ماجراجویی های میکی موس می‌توانست با توجه به فرهنگ و تاریخ هند، تغییر کند و از آن الهام گرفته شود. به هر حال، میکی موس به عنوان یک شخصیت دوست داشتنی و محبوب در دنیای انیمیشن، به طور گسترده ای در سراسر جهان شناخته شده است و اگر در هند ساخته شده بود، به همان شکل محبوبیت خود را حفظ می کرد.

میکی ماوس  بالیوودی شد!

میکی موس در هند نیز به عنوان یک شخصیت دوست داشتنی و محبوب شناخته می‌شود. با این حال، به دلیل فرهنگ و تمدن متفاوت هند، شاید نقش و موقعیت میکی موس در فرهنگ هندی به شکلی متفاوت با کشورهای دیگر باشد.

میکی ماوس  بالیوودی شد!

همچنین، شکلی از میکی موس با لباس های هندی نیز برای استفاده در برخی محصولات دیزنی طراحی شده است. در کل، میکی موس در هند نیز محبوبیت خود را حفظ کرده و به صورت گسترده در محصولات دیزنی و فرهنگ هند استفاده می‌شود.

میکی ماوس  بالیوودی شد!

میکی ماوس  بالیوودی شد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج