صداوسیما به چه زبانی بگوید، مخاطب ندارد؟
نصب بیلبورد سریال تلویزیون در سطح شهر حاوی این نکته مهم است که صداوسیما میداند حتی بیلبوردهای کنار اتوبان تاثیرگذار تر از تبلیغات این سریالها در خود تلویزیون است.
عصر ایران: نصب بیلبورد سریال تلویزیون در سطح شهر حاوی این نکته مهم است که صداوسیما میداند حتی بیلبوردهای کنار اتوبان تاثیرگذار تر از تبلیغات این سریالها در خود تلویزیون است.
حال این تلویزیون برای سریالهای خودش هم به جای بهره بردن از امکانات فراوانی که در اختیار دارد رو به این آورده است که بیلبوردهای تبلیغاتی برای آنها در سطح شهر تهران اجاره کند!
تلویزیون با گستردگی مخاطب چند میلیونی به بیلیورد کنار اتوبان قافیه را باخته است که در روز نهایتا چند ده هزار نفر سوار بر ماشین از کنارش عبور میکنند.
حال باید از مدیران صداوسیما بپرسیم: دیگر چه در توان دارید برای فراری دادن مخاطب؟
ارسال نظر