۱۳۲۲۲۱۵
۳۲۷۹
۳۲۷۹
پ

جزئیات دقیق کشته‌شدگان و مفقودین سیل اردبیل

در اطلاعیه جمعیت هلال‌احمر در پی بارش‌های سیل‌آسا در ۱۲ استان کشور آمده است: در هفته گذشته به دلیل وقوع بارش‌های رگباری بهاره در ۱۲ استان کشور و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی مناطق کشور، به ۵۱۹۵ آسیب‌دیده از سیل، خدمات امدادی ارائه شد و ۱۱۱ نفر اسکان اضطراری یافتند.

ایرنا: در اطلاعیه جمعیت هلال‌احمر در پی بارش‌های سیل‌آسا در ۱۲ استان کشور آمده است: در هفته گذشته به دلیل وقوع بارش‌های رگباری بهاره در ۱۲ استان کشور و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی مناطق کشور، به ۵۱۹۵ آسیب‌دیده از سیل، خدمات امدادی ارائه شد و ۱۱۱ نفر اسکان اضطراری یافتند.

 

جزئیات دقیق کشته‌شدگان و مفقودین سیل اردبیل

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا در ۱۲ استان کشور در هفته گذشته و مرگ هفت نفر در سیل استان اردبیل اعلام کرد: با توجه به حادثه‌ خیزی کشور، توجه به نکات ایمنی لازم و آموزش‌های مرتبط با مخاطرات می‌تواند به نجات جان هموطنان در حوادث مختلف کمک کند.

در اطلاعیه جمعیت هلال‌احمر در پی بارش‌های سیل‌آسا در ۱۲ استان کشور آمده است: در هفته گذشته به دلیل وقوع بارش‌های رگباری بهاره در ۱۲ استان کشور و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی مناطق کشور، به ۵۱۹۵ آسیب‌دیده از سیل، خدمات امدادی ارائه شد و ۱۱۱ نفر اسکان اضطراری یافتند. در این مدت، بیشترین امدادرسانی در استان اردبیل و به ۵۰۳۰ سیل‌زده ارائه شده است.

جمعیت هلال‌احمر همچنین افزود: در سیل و آبگرفتگی روزهای اخیر در استان اردبیل، متاسفانه ۷ هم‎وطن جان خود را از دست دادند. در این مدت، ۱۳ تیم عملیاتی متشکل از ۴۰ نجاتگر در قالب ۹ تیم سیلاب، ۳ تیم ارزیاب و یک تیم آنست از معاونت امداد و نجات استان و جمعیت هلال احمر شهرستان‌های گرمی، اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر برای امدادرسانی و همچنین جست‌جوی مفقودین در سیل، به محل حادثه اعزام شده بودند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: بر اثر بارش سیل‌آسای هفته گذشته در جاده چالوس که منجر به سیل و آبگرفتگی در این جاده شد؛ ۲ نفر مفقود شدند و امدادگران و نجاتگران برای یافتن آنان همچنان در حال جست‌وجو هستند. در این عملیات، ۵ تیم شامل تیم‌های سیلاب، فنی کوهستان و آنست حاضر هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج