۱۳۲۰۸۷۵
۲۸۲۷
۲۸۲۷
پ

میرسلیم: مردم را من می‌شناسم، شما نمی‌شناسید

میرسلیم در گفتگوی مفصل با خبر آنلاین به دفاع از اظهار نظرات جنجالی‌اش پرداخته است که بخشی از آن را برای شما آورده‌ایم.

میرسلیم در گفتگوی مفصل با خبر آنلاین به دفاع از اظهار نظرات جنجالی‌اش پرداخته است که بخشی از آن را برای شما آورده‌ایم.

خبر آنلاین :نماینده مجلس مردم را من می شناسم،شما نمی شناسید. من حرف حق را در چارچوب سیاست های کلی نظام و قانون اساسی می زنم و تا آخر هم پای آن ایستاده ام،شما می خواهید اسم این را لجبازی بگذارید؟

میرسلیم: مردم را من می‌شناسم، شما نمی‌شناسید

مردم را می شناسم، شما مردم را نمی شناسید. آنهایی که این حرف ها را می زنند پشت سر آشوب ها هستند و طبیعتا از محاکمه شدن نگران هستند،اینها که مردم نیستند.مردم طرفدار این هستند کسی که اغتشاشگر است و آدم کشته و محارب است زود دستگیر و محاکمه شود. آن کسانی که پشت سر این آشوب ها هستند هوار می زنند و این موضوع را بهانه می کنند.

مریسلیم درباره‌ی اظهارنظرش درباره‌ی آنکه به نظر مردم کاری ندارد گفت:

ابدا این حرف نبود و آن هم یک تقلب دیگری بود که صورت گرفت. عرض در این بود که آیا گذاشتن محدودیت در فضای مجازی درست است یا خیر و مثال اینستاگرام زدند که من گفتم اینستاگرام یکی از بدترین پیام رسان هاست، گفتند اکثریت مردم استفاده می کنند و من گفتم این چه حرفی است که شما می زنید من برای جامعه دارم صحبت می کنم ،اکثریت مردم یعنی چه،یعنی اکثریت مردم موافق این هستند که فساد راه بیفتد؟چه فایده ای دارد؟ما که جمهوری اسلامی را بنا نکردیم که بطور کلی بگوییم اکثریت مردم هرچه گفتند؟ما می گوییم اکثریت مردم به چارچوب قانون اساسی اعتقاد دارند و اکثریت موقعی اعتبار دارد که خلاف اصول و قانون اساسی نباشد. اینها همه تزویر و بحث های منافقانه است. اینطور نیست که اکثریت مردم که منصفانه دارند کار می کنند و صدایشان در نمی آید، کنار بگذاریم و به سراغ عده ای برویم که اکثریت نیستند و زبان دراز و هوچی گر هستند،دست شان به فضای مجازی می رسد وجنجال بپا می کنند،نه اینها اکثریت نیستند،اینها کسانی بودند که متاسفانه از آزادی هایی که نظام دراختیار شان گذاشته سواستفاده کرده اند.

 

 

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج