۱۳۱۹۷۱۲
۱۸۹۱
۱۸۹۱
پ

ایلان ماسک، قارچ توهم‌زا را پیشنهاد داد

هدست Apple Vision Pro پس از معرفی در رویداد WWDC خبرساز شده است. حالا ایلان ماسک قارچ توهم زا را به‌جای هدست اپل ویژن پرو پیشنهاد می‌دهد!

گجت نیوز: اپل به‌تازگی در جریان رویداد پرسر و صدای WWDC ۲۰۲۳ از هدست واقعیت ترکیبی به‌شدت مورد انتظار خود با نام ویژن پرو رونمایی کرد. این هدست با قابلیت‌های چشمگیر خود نه تنها طرفداران اپل، بلکه خیلی از دنبال‌کنندگان حوزه فناوری را به وجد آورد. حالا که تب گفتگو درباره این محصول جدید کوپرتینویی‌ها داغ است، ایلان ماسک مثل همیشه به توییتر آمده است تا به موضوع روز بپردازد. ایلان ماسک به جای هدست اپل ویژن پرو با قیمت سرسام‌آور ۳۵۰۰ دلاری، استفاده از قارچ توهم زا را پیشنهاد می‌دهد.

شوخی ایلان ماسک با هدست اپل ویژن پرو

ایلان ماسک، قارچ توهم‌زا را پیشنهاد داد

هدست Vision Pro مجموعه‌ای از قابلیت‌های مختلف را در خود جای داده است. به‌عنوان مثال، کنترل برنامه‌ها صرفاً با حرکت چشم و اشاره دست یکی از این قابلیت‌ها است که در ویدیو معرفی آن مشاهده کردیم. یا حتی قابلیت تماشای فیلم‌های سینمایی با صدای فراگیر، این حس را به کاربر القا می‌کند که درون دنیای فیلم قرار گرفته است. البته با ورود به جزئیات دقیق این هدست می‌توان متوجه ابتکار در طراحی آن شد.

ایلان ماسک، قارچ توهم‌زا را پیشنهاد داد

حالا ایلان ماسک با انتشار تصویری از طریق حساب رسمی توییتر خود، تجربه عمیق کار با هدست اپل ویژن پرو را با مصرف قارچ توهم زا یا قارچ‌های سایکدلیک مقایسه کرده است. این نوع قارچ‌ها به‌خاطر ترکیباتی روان‌گردان نظیر سیلوسایبین و سیلوسین که در خود دارند، تغییراتی را در وضعیت هوشیاری فرد به وجود می‌آورند. جالب است بدانید ایلان ماسک در سال ۲۰۱۸ که در پادکست معروف جو روگن حضور پیدا کرده بود، جلوی دوربین ماری‌جوانا امتحان کرد؛ اتفاقی بحث‌برانگیز که افت ارزش سهام تسلا و نگرانی سهامداران این شرکت نسبت به رفتارهای ماسک را به دنبال داشت.

هدست اپل ویژن پرو قرار است با قیمت ۳۵۰۰ دلار در اوایل ۲۰۲۴ در بازار ایالات متحده آمریکا به عرضه برسد و سپس در مناطق دیگر در دسترس قرار بگیرد. بنا به گفته اپل، این هدست واقعیت ترکیبی مثل آیفون که تحولی در حوزه رایانش موبایل ایجاد کرد، زمینه‌ساز عصر جدیدی در حوزه رایانش می‌شود. نظر شما کاربران گجت نیوز درباره هدست واقعیت ترکیبی اپل چیست؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج