۱۳۰۹۰۴۵
۲۵۳۶
۲۵۳۶
پ

پلمب یک واحد دامداری در قزوین به علت کشتار الاغ

پس از بررسی های انجام شده از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی سرنخ هایی از محل ذبح الاغ در یکی از دامداری های اطراف شهر قزوین به دست آمد.

ایرنا: پس از بررسی های انجام شده از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی سرنخ هایی از محل ذبح الاغ در یکی از دامداری های اطراف شهر قزوین به دست آمد.

 مدیرکل دامپزشکی قزوین گفت: یک واحد دامداری در حاشیه شهر قزوین که نسبت به کشتار الاغ اقدام می کرد شناسایی و با دستور دادستان قزوین پلمب شد.

مهدی جلوخانی در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس گزارش های مردمی، مواردی از بقایای لاشه تک سمی در بیابان های اطراف قزوین مشاهده شد بر همین اساس مکاتباتی با دستگاه‌های امنیتی و کنترل ونمونه برداری از فرآورده های خام دامی رستوران ها و اماکنی که احتمال می رفت گوشت تک سمی ها در آنها مصرف شده است توسط دامپزشکی انجام شد.

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی سرنخ هایی از محل ذبح الاغ در یکی از دامداری های اطراف شهر قزوین به دست آمد.

وی ادامه داد: با دستور قضایی محل مورد نظر از سوی ماموران انتظامی و اطلاعاتی تخت نظر قرار گرفت و در زمان ذبح و پوست کنی الاغ ها، ماموران وارد محل شده وحاضران را دستگیر کردند.

این مسوول همچنین گفت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین، متصدی و کارگران بازداشت و دامداری مذکور که دارای سالن کشتار غیر مجاز بود پلمب شد.

 


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج