آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۰۶۰۵۴
۹۷۰
۹۷۰
پ

رپورتاژ آگهی

حضور متفاوت سیلانه سبز در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی و کلین ۱۴۰۲

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی و کلین از روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه آغاز شد‌ه‌است و برند‌ها و کسب و کار‌های فعال در حوزه‌های بهداشتی، شوینده، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته با برنامه‌های متفاوتی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی و کلین از روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه آغاز شد‌ه‌است و برند‌ها و کسب و کار‌های فعال در حوزه‌های بهداشتی، شوینده، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته با برنامه‌های متفاوتی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

هلدینگ سیلانه سبز با سابقه بیش از بیست سال فعالیت در حوزه تولید و بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی، امروز به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه شناخته می‌شود. از جمله برند‌های شناخته‌شده سیلانه سبز می‌توان به کدکس و کامان اشاره کرد که سهم قابل توجهی از بازار کاندوم و محصولات مراقبت از پوست را در اختیار دارند.

سیلانه سبز که در این سال‌ها بیش از ۶۰۰ محصول منحصر به فرد را در قالب ۱۵ برند متفاوت وارد باز کرده‌است، طبق معمول هرسال حضوری پررنگ و فعال در نمایشگاه امسال دارد و با رویکردی متفاوت در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۲ حاضر شده‌است.

سیلانه سبز با ساخت یک غرفه بزرگ و چشمگیر، مانند سال‌های گذشته توجه مخاطبان را در ورودی سالن‌های ۸ و ۹ به خود جلب می‌کند.

سیلانه سبز برگزار می‌کند؛ نشست با حرفه‌ای در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۲

یکی از قسمت‌های قابل توجه غرفه هلدینگ سیلانه سبز در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۲ قسمتی با عنوان "نشست با حرفه‌ای‌ها"ست. سیلانه سبز با هدف تعامل بیشتر با شرکت‌ها و افراد تاثیرگزار حوزه آرایشی و بهداشتی و بررسی رویکرد‌های متفاوت در این زمینه، جلساتی را تحت عنوان نشست با حرفه‌ای برگزار می‌کند و این‌گونه از افراد حرفه‌ای با ایده‌های متفاوت دعوت می‌کند تا در فضایی حرفه‌ای و در عین حال صمیمانه تعاملی موثر برای رشد و توسعه بازار محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران و منطقه به وجود آورد.

اگر شما هم دوست دارید با متخصصان و مدیران ارشد هلدینگ سیلانه سبز جلسه‌ای حرفه‌ای داشته‌باشید، به درگاه آنلاین نشست با حرفه‌ای‌ها مراجعه کنید.

 درخت توسعه همکاری در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۲ سبز شد

یکی دیگر از نکات قابل توجه غرفه هلدینگ سیلانه سبز در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۲ درخت توسعه همکاریست. سیلانه سبز یک درخت زیتون زیبا را به عنوان نمادی از رشد و توسعه در غرفه خود قرار داده‌است و در عین حال زمینه لازم برای رشد نمایندگان فروش و متخصصین در سایر امور مربوط به حوزه آرایشی و بهداشتی را فراهم می‌کند.

مدیر مارکتینگ مجموعه سیلانه سبز درباره مفهوم درخت توسعه همکاری این گونه می‌گوید:

«مفهوم درخت توسعه همکاری را اولین بار جناب آقای حریری، مدیرعامل مجموعه مطرح کردند. در این طرح هدف این است تا به همکاران و شرکت‌های مرتبط کمک کنیم تا با رسیدن به اهداف مشترک در کنار یکدیگر قد بکشیم. در این طرح امکانات و مزایای خاصی برای شرکت‌های همکار و به طور مثال نمایندگی‌های فروش در نظر گرفته‌ایم. همچنین فروشندگان نیز در این طرح مورد توجه قرار گرفته‌اند؛ به طور مثال یک مرکز فروش با تسویه به موقع حساب یا رسیدن به تارگت فروش می‌تواند از مزایایی مانند تجهیز مرکز فروش، برخورداری از تبلیغات یا حتی توسعه مرکز بهرمند شوند»

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح درخت توسعه همکاری می‌توانید به درگاه آنلاین درخت توسعه همکاری مراجعه کنید.

حضور مدیران ارشد هلدینگ سیلانه سبز در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۲

در ایام برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۲ تمامی مدیران ارشد هلدینگ سیلانه سبز از جمله جناب آقای مازن حریری، مدیرعامل این هلدینگ در نمایشگاه حاضر می‌شوند. پس فرصت مناسبی برای ملاقات با مدیران و آشنایی بیشتر با برنامه‌های رو به توسعه این هلدینگ فراهم است. علاوه بر مدیران و کارشناسان مارکتینگ برند‌های مطرح هلدینگ سیلانه سبزمانند میسویک، آمبرلا، نینو، دافی، کامان، کدکس و... نمایندگان تیم HR و تیم CRM سیلانه سبز نیز جایگاهی ویژه در غرفه این هلدینگ در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۲ دارند و آماده گپ و گفت با مدعوین، مصرف‌کنندگان و افراد علاقه‌مند به حوزه آرایشی و بهداشتی هستند.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم با توجه به برنامه‌های رو به توسعه هلدینگ سیلانه سبز، در صورتی که از فعالان این بازار هستید یا خود را از جمله علاقه‌مندان حوزه آرایشی و بهداشتی می‌دانید، حتما با حضور در غرفه سیلانه سبز در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۲ با افراد تاثیرگزار این هلدینگ ملاقات کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج