۱۳۰۴۷۵۶
۳۸۳۲
۳۸۳۲
پ

این خودرو شیشه عقب ندارد!

پولستار، برند برقی‌ساز ولوو، از جدیدترین مدل خود رونمایی کرده است.

خبرآنلاین: پولستار، برند برقی‌ساز ولوو، از جدیدترین مدل خود رونمایی کرده است. پولستار ۴ جدیدترین مدل این برند با ویژگی‌های جذاب و منحصر به فرد، آماده رقابت با تسلا و سایر خودروسازان برقی است.

 المان‌ها و عناصر طراحی محصولات ولوو در این مدل به چشم می‌خورد.

این خودرو شیشه عقب ندارد!

این کراس‌اور کوپه در نمای جلویی از چراغ‌های متقارن و L مانند بهره می‌برد.چراغ بالایی نقش دیلایت و چراغ پایینی نقش دیلایت و چراغ اصلی را ایفا می‌کند.دوربین‌ها و سنسورهای مختلف در این قسمت دیده می‌شوند.

این خودرو شیشه عقب ندارد!

همان سبک چراغ L مانند در نمای پشتی به صورت متصل حضور دارد.طراحی بدنه پولستار ۴ تلفیقی از خطوط تیز و ملایم است که تبحر و زیبایی در طراحی را نشان می‌دهد.

از نکات جالب طراحی بدنه می‌توان به نداشتن شیشه پشتی اشاره کرد.با استفاده از دوربین‌ها و سنسورهای مختلفی که در این بخش وجود دارد، فقدان شیشه پشتی احساس نمی‌شود.

این خودرو شیشه عقب ندارد!

این خودرو شیشه عقب ندارد!

طراحی کابین ساده و مدرن صورت گرفته و فارغ از هر نوع شلوغ‌کاری است.نمایشگر ۱۰/۲ اینچی کیلومترشمار، ۱۵/۴ اینچی اطلاعات-سرگرمی و ۱۴/۷ اینچی هدآپ دیسپلی بیشترین خودنمایی را دارند.

اسپیکرهای هارمن کاردن، سقف پانورامیک و الکتروکروماتیک، ماساژور و گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، ۹ ایربگ، ۱۲ دوربین و ۱۲ حسگر اولتراسونیک از شاخص‌ترین امکانات این خودرو هستند.

این خودرو شیشه عقب ندارد!

مدل قدرتمند دو موتوره ۵۴۴ اسب‌بخار قدرت و ۶۸۶ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.شتاب صفر تا صد در این مدل ۳.۸ ثانیه اعلام شده است.مدل تک موتوره ۲۷۲ اسب‌بخار و ۳۴۳ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

پولستار ۴ در مدل لانگ رنج، پس از هربار شارژ، ۴۸۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند.

قرار است در پاییز امسال پولستار ۴ در چین تولید شود و پس از آن وارد اروپا و آمریکا خواهد شد.احتمالا شروع قیمت برای پولستار ۴، از ۶۰ هزار دلار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج