۱۳۰۴۵۱۶
۱ نظر
۲۵۳۵۱
۱ نظر
۲۵۳۵۱
پ

حدادعادل هم درباره رفراندوم حرف زد

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: وقتی در قانون اساسی برای حل مسائل کشور ساز و کارهای قانونی پیش بینی شده و وجود دارد و آن ساز و کارها استقرار پیدا کرده‌اند، چه دلیلی دارد ما مسائلی را که حل آنها احتیاج به بحث‌های کارشناسی دارد.

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: وقتی در قانون اساسی برای حل مسائل کشور ساز و کارهای قانونی پیش بینی شده و وجود دارد و آن ساز و کارها استقرار پیدا کرده‌اند، چه دلیلی دارد ما مسائلی را که حل آنها احتیاج به بحث‌های کارشناسی دارد، اینها را به رفراندوم بگذاریم، این مسائل در هر سطحی که باشند، در قانون اساسی ما جایگاه تصمیم گیری آن مشخص است، رفراندوم روال عمومی و متعارف اداره کشورها در هیچ جای دنیا نیست، رفراندوم در کشورها یک امر استثنایی است.

حدادعادل هم درباره رفراندوم حرف زد

امروز ما در مسئله حجاب باید نگران دو جنبه افراط و تفریط باشیم، یکی اینکه یک عده رها کنند و بگویند دیگر نمیشود کاری کرد و دست از اقدام و برنامه ریزی بردارند و قبول کنند که این مسابقه با باخت به پایان رسیده است، این غلط است، یک شکل دیگر غلط این است که یک عده بخواهند با تند کردن فضا، علاجی پیدا کنند، این هم غلط است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      لطفا بیسوادان و صحبت نکنن سنگین ترند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج