آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۰۲۷۶۰
۳۹۱
۳۹۱
پ

رپورتاژ آگهی

با خرید جم موبایل لجند از اوریکس گیم هیجان بازی خود را چند برابر کنید...

موبایل لجند (mobile legends) یا افسانه های موبایل یکی از مهیج ترین و جذاب ترین بازی‌های آنلاین جنگی چند نفره در سبک بازی‌های اکشن است، در ادامه به توضیحاتی درباره داستان بازی، قیمت و خرید جم موبایل لجند در اوریکس گیم و فروشگاه های معتبر برای خرید جم موبایل لجند می‌پردازیم.پس با ما همراه باشید.

موبایل لجند (mobile legends) یا افسانه های موبایل یکی از مهیج ترین و جذاب ترین بازی‌های آنلاین جنگی چند نفره در سبک بازی‌های اکشن است، که توسط شرکت بازی‌سازی چینی Moonton  برای دو پلتفرم اندروید و ios  طراحی و منتشر شده است. در این بازی شما می‌توانید کاراکتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید، با آن مبارزه کنید و در طول بازی قهرمان خود را شخصی سازی کنید. دقت کنید که قیمت و خرید جم موبایل لجند را حتما از سایت های معتبری همچون ORIXGAME چک و خریداری کنید. در ادامه به توضیحاتی درباره داستان بازی، قیمت و خرید جم موبایل لجند در اوریکس گیم و فروشگاه های معتبر برای خرید جم موبایل لجند می‌پردازیم.پس با ما همراه باشید.

با خرید جم موبایل لجند از اوریکس گیم هیجان بازی خود را چند برابر کنید...

 

داستان بازی موبایل لجند

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، موبایل لجند یک تجربه لذت بخش برای طرفداران سبک بازی موبا روی گوشی‌های تلفن همراه است. در طراحی این بازی، از بازی‌هایی همچون Dota 2 و League of Legends الهام گرفته شده‌است. داستان اصلی این بازی در Land of Dawn (سرزمین سحر) جریان دارد و تمامی قهرمانان و عرصه‌های نبرد این بازی در آن واقع شده‌اند. در این بازی شما باید در یک نبرد پنج به پنج با سلاح های قدرتمند و با هماهنگی و مشارکت با سایر اعضای تیم، تیم حریف را در هم کوبیده و آن را نابود کنید. اما برای این کار شما نیاز به خرید جم موبایل لجند دارید. جم (الماس) موبایل لجندز، همان اعتبار درون بازی موبایل لجند است که شما به وسیله آن می‌توانید به تفنگ های بسیارقدرتمند، بسته های درون بازی و همچنین شخصیت های شگفت‌انگیز آن و بسیاری از چیز های جذاب دیگر دست پیدا کنید. شما می‌توانید با خرید جم موبایل لجند از وبسایت اوریکس گیم، تجربه یک خرید لذت بخش را همچون خرید یوسی پابجی موبایل و در صورت علاقه به بازی‌های کنسولی، خرید گیفت کارت پلی استیشن را داشته باشید.

با خرید جم موبایل لجند از اوریکس گیم هیجان بازی خود را چند برابر کنید...

 

چرا بازی موبایل لجند جذاب است؟

  • تعداد شخصیت‌های زیاد در بازی موبایل لجند

این شخصیت های جذاب و جالب در 6 دسته تقسیم بندی می‌شوند که عبارتند از:

Tank- Fighter- Support- Assassin- Mage- Marksman

  • کاربری آسان و نیاز به حرفه ای بودن نیست
  • گرافیک فوق‌‌العاده عالی
  • شرکت در نبرد‌های آنلاین ۵ در مقابل ۵ با کاربران سراسر جهان
  • بیش از ۱۸ قلعه مختلف برای بدست آوردن

 

الماس رایگان موبایل لجند

گرفتن جم رایگان موبایل لجند سخت هست اما غیر ممکن نیست، برای این کار شما باید در مسابقات و تورنومنت های بازی شرکت کنید و برنده شوید. یا این‌که از داخل بازی به تماشای بازی‌ها بپردازید. همچنین شما با ارتقا رنک و سطح خود در بازی می‌توانید فالوور جمع کنید و با زیاد شدن فالوور‌ها به شما جم و الماس می‌دهد.

با خرید جم موبایل لجند از اوریکس گیم هیجان بازی خود را چند برابر کنید...

 

قیمت و خرید جم موبایل لجند در اوریکس گیم

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، بازیکنان برای خرید آیتم های مورد نظر خود در بازی، باید الماس در اختیار داشته باشند. با توجه به اینکه الماس بازی مقدار محدودی دارد و دریافت آن نیز چندان آسان نیست؛ بنابراین اگر بازیکن با کمبود الماس مواجه شود باید از طریق فروشگاه داخل بازی به دنبال قیمت و خرید جم موبایل لجند باشد.

وبسایت اوریکس گیم این امکان را برای کاربران عزیز فراهم آورده است تا جم مورد نیاز خود را با پرداخت واحد پول ملی ایران تهیه کنند.

اگر شما نیز جزو علاقمندان به این بازی هستید و می‌خواهید تا هرچه زودتر با خرید تمامی ادوات موجود در بازی سطح بازی خود را ارتقاء دهید، همین حالا بسته به نیاز خود، سفارش خرید جم موبایل لجند را در وب‌سایت اوریکس گیم ثبت کنید و در اسرع وقت آن‌ها را در حساب کاربری خود در بازی دریافت نمایید.

 

فروشگاه های معتبر برای خرید جم موبایل لجند

قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معیارهایی هستند

که می‌تواند در انتخاب بهترین فروشگاه، به شما کمک کند.

وبسایت اوریکس گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد که، در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین کمترین قیمت، با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل جم های خریداری شده را مانند خرید یوسی پابجی موبایل و خرید گیفت کارت پلی استیشن در حساب کاربری شما عزیزان واریز کند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج