۱۳۰۲۶۴
۲۹ نظر
۵۰۰۸
۲۹ نظر
۵۰۰۸
پ

دختر ۱۴ ساله قربانی ارتباط با مرد متاهل

دختر ١٤ ساله گم شده سر از لیست سیاه جسدهای سوخته درآورد. راز این جسد سوخته زمانی برملا شد که ردپایی از یک مرد متاهل در زندگی‌اش پیدا شد.

روزنامه شهروند: دختر ١٤ ساله گم شده سر از لیست سیاه جسدهای سوخته درآورد. راز این جسد سوخته زمانی برملا شد که ردپایی از یک مرد متاهل در زندگی‌اش پیدا شد.

اعلام گم‌شدن دختر نوجوان

۲۰ فروردین ٩٣ بود که یک خانواده نگران از بوئین‌زهرا خودشان را به دادسرای جنایی تهران رسانده بودند. حال‌شان عجیب بود و به امید پیدا کردن گمشده‌شان پله‌های دادسرا را بالا می‌رفتند. وقتی پدر نگران در برابر قاضی عموزاد بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت، گفت: چند روزی است که دختر ١٤ ساله‌ام به نام مهلا گم شده است. از خانه به قصد رفتن به مدرسه‌اش بیرون رفته بود اما دیگر به خانه برنگشت. نگرانش شده‌ایم همه اطراف و محله را زیر پا گذاشتیم به خانه دوستانش سر زدیم اما هیچ خبری از دخترمان نیست. پدر نگران درحالی که دست‌هایش می‌لرزید به امید یافتن دختر ١٤ ساله‌اش عکس او را در اختیار شعبه چهارم بازپرسی قرار داد.

جسد سوخته

٢ فروردین‌ماه ‌سال جاری بود، چند زن و مرد کوهنورد برای ورزش به ارتفاعات خوش آب و هوای کوی فراز رفته بودند. خسته و گرسنه بودند و به دنبال سایه‌ای می‌گشتند تا بتوانند در آن‌جا استراحت کنند. کانکس قدیمی و متروکه اطراف کوه توجه‌شان را جلب کرده بود. جلوتر رفتند، کوله‌پشتی‌هایشان را روی زمین گذاشتند اما وقتی دستگیره در را باز کردند هرگز تصور نمی‌کردند در برابر جسد زغالی و سوخته شده قرار بگیرند.

تحقیقات پلیسی

کوهنوردان با دیدن جسد سوخته و بوی تعفنی که فضای کانکس را فرا گرفته بود در برابر جنایت هولناکی قرار گرفته بودند. درحالی‌که وحشت به جانشان افتاده بود با اطلاع‌رسانی به پلیس ١١٠ ماموران را در جریان جسدی در کانکس متروکه کوی فراز قرار دادند. کارآگاهان اداره آگاهی با دریافت این خبر به همراه قاضی جمشیدی بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران به محل کشف جسد اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد جسد کاملا سوخته است و چند روزی از وقوع این جنایت می‌گذرد. تحقیقات میدانی کارآگاهان آغاز شد.

شواهد جنایت اینگونه نشان می‌داد که این جنایت در جای دیگری اتفاق افتاده است و قاتل برای مخفی نگه داشتن راز جنایتش جسد را به این کانکس متروکه آورده و آتش زده است. با دستور بازپرس جمشیدی جسد برای تحقیقات بیشتر و مشخص‌شدن هویت و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

از شمال تا جنوب

پزشکی‌قانونی علت مرگ را ضربه جسم سنگین به سر و آتش زدن جسد اعلام کرد. همچنین در گزارش پزشکی قانونی، مقتول یک دختر ١٤ساله به نام مهلا معرفی شده بود. با اعلام نتیجه پزشکی‌قانونی درباره علت مرگ جسد سوخته، پلیس در برابر جنایتی هولناک قرار گرفت.

کارآگاهان تحقیقات خود را برای شناسایی ردی از خانواده او آغاز کردند. تا این‌که در شاخه‌های تحقیقاتی ماموران نام مهلای ١٤ساله را در لیست فقدانی پرونده‌ای در شعبه چهارم بازپرسی رصد کردند. همین سرنخ کافی بود تا خانواده مهلا دوباره به دادسرای جنایی تهران فرا خوانده شوند. خانواده مهلا که باور نداشتند دختر ١٤ساله‌شان به قتل رسیده باشد برای روشن شدن زوایای مبهم پرونده تحت بازجویی قرار گرفتند. تا این‌که در تحقیقات از آنها مشخص شد مهلا از مدتی قبل با مرد جوانی ارتباط پنهانی داشته است. اما هیچ‌کس نمی‌دانست این مرد مرموز کیست و از کجا می‌توان پیدایش کرد؟!

سرنخ طلایی

٤ماه طول کشید تا ردپایی از عامل جنایت شناسایی شود. ١٨مردادماه بود که کارآگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و بررسی شماره تلفن‌هایی که مهلا در چند ماه آخر با آنها تماس داشته است به سرنخی طلایی دست پیدا کردند. شواهد و مدارک نشان می‌داد این تماس‌ها بعد از نوروز ٩٣ بیشتر شده است و درست در همان روزی که پدر و مادر مهلا ادعا کرده بودند دخترشان دیگر به خانه برنگشته است این شماره تلفن مرموز چندین بار با خط او تماس گرفته بود. کارآگاهان با تحقیقات تکمیلی توانستند آدرس خانه این مرد مرموز را شناسایی کنند. عملیات پلیسی درحالی کلید خورد که این مرد جوان با همسر و فرزندش در خانه مشغول استراحت بود.

او که از دستگیری‌اش شوکه شده بود سعی داشت با داستان‌سرایی کارآگاهان را از مسیر پرونده دور کند. اما وقتی امیر که ٢٧‌سال داشت در برابر شواهد و مدارک بازپرس جمشیدی قرار گرفت چاره‌ای جز اعتراف نداشت و گفت: از مدتی قبل با مهلا دوست شده بودم. من متاهل هستم و به همین دلیل نمی‌توانستم زمان زیادی در روز را با او وقت بگذرانم. فقط گاهی با هم شیشه مصرف می‌کردیم. شاید یکی از دلایلی که می‌خواستم با او باشم نیز همین بود.

تا این‌که یک روز با هم به ارتفاعات کوی فراز رفتیم. نزدیک به یک معدن سنگ نشسته بودیم و درحال کشیدن شیشه بودیم. بحث‌مان شد، کنترلم را از دست دادم و درحالی‌که تحت‌تأثیر مصرف شیشه حالت عادی نداشتم یک سنگ از روی زمین برداشتم و محکم به سرش زدم. بیهوش شد و روی زمین افتاد. حتی با دیدن این صحنه هم به حالت عادی برنگشته بودم جسدش را به کانکس متروکه‌ای که در آن اطراف قرار داشت بردم. از موتورم بنزین کشیدم و با ریختن آن روی مهلا او را سوزاندم.

سپس به خانه برگشتم و چون تصور می‌کردم کسی از ارتباط پنهانی او با من خبردار نیست فکر این‌که به دام بیفتم را نمی‌کردم. بازپرس جمشیدی بعد از شنیدن اعترافات امیر، او را به جرم قتل و آتش زدن جسد دختر جوان تحویل مقامات قضایی اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • امیرحسام

      دختر 14 ساله ؛ ارتباط با مرد متاهل و مصرف شیشه .... لطفا سازمانها و نهادهای مسئولی که آمارها و نشانه های آسیب های اجتماعی رو نادیده میگیرن به خودشون بیان .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متأسفانه هيچ وقت به خودشون نيامدن انگار مال دنيا با ارزش تره.

      • بدون نام

        به نهادها چه ربطی داره ؟ مگه پدر مادرا...؟. ازدواجهای خیابانی منجر به همین بچه ها میشه

      • بدون نام

        دوست عزیز تو این جامعه خیلللللی ها دارن خوب و سالم و موفق زندگی میکنن پس قبل از مسئولین ما و خانواده ما هستیم که تعیین میکنیم چگونه زندگی کنیم

    • لیلا

      14 سال!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیه مگه خودت چند ساله ای؟

    • انصاف

      آقا وحید به نظرم حالت خیلی خوب نیست البته خیلی نه بلکه خیلی خیلی
      خیلی خوب نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا وحید کیه؟ دوستته؟ متاهله؟ واقعا ؟

    • الهه

      واقعا جای تاسف داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ وقت تاسف نخورید. واقعیت زندگیه.

    • علی

      واقعا برای وسایل ارتباط جمعی کشورمتاسفم
      چون تجاوز به به دختران در هند را با چه
      آب وتابی تعریف میکنند .!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرغ همسایه غازه.

    • زهره

      بابا الان دخترای 14 ساله ما دهه سی ها رو تشنه میبرن و میارن البته تشنه تر

    • بدون نام

      اینم از عواقب آزادی زیادی ! کلا آزادن ! تو تربیت تو روابط تو گردش تو مصرف .... تو زندگی.

    • سینا

      دختر 14ساله ای که با مرد متاهل بشینه پای منقل شیشه مصرف کنه همون بهتر جزغاله بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرم نباید قضاوت کنیم مخصوصاکه ایشان دختر خانمی جوان با هزاران امید وآرزو بوده اند و به دلیل سن کم دچار لغزش واشتباه جبران ناپذیری شدند. ما ازشرایط روحی وانسجام روانی خانواده ایشان اطلاعی نداریم.

    • ناراحت

      تا جایی که من اطلاع دارم جایی به اسم کوی فراز در بوئین زهرا نداریم.

    • مه سا

      به نظر من حقشه که جزغاله شده. 14 ساله باشی و مدرسه رو بپیچونی با مرد غریبه بری کوه آخرش همین میشه

    • آراز

      اول ازهمه مرگ بر ان مرد متاهل.دوم اینکه اون دختر14ساله تو شرایط سنی بحرانی بوده.سوم اینکه کسایی که این نظرات رو میدن خودشونو جای اون دختر یا پدرش بذارن.

      پاسخ ها

      • شیلا

        من جایی زندگی می کنم که توش خریدن گراس از خریدن سیگار راحت تر و ارزون تره پس دخترای اینجا هم که تو سن بحرانی هستن باید برن با یه مرد متاهل علف بزنن دیگه ؟ همه تقصیرها رو نمی شه گردن یک نفر انداخت . پدر این دختر هم کم تقصیر نبوده تو این ماجرا می شه تقصیر رو 4 قسمت کرد و اون مرد، جامعه، خانواده اون دختر و خود مهلا به یک نسبت مقصر هستن

    • بدون نام

      اون دختره حتما از چند سال پیش داشت خونواده بیچاره اش رادور میزد!!!

    • پریا

      همچین میگین مشکل از جامعه ومسئولینه که انگار فقط مهلا تو این جامعه بزرگ شده؟
      پس این همه دختری که توی جامعه پاکدامن ومومن تربیت میشن از مریخ اومدن!؟منم خودم یه دختر 16ساله هستم که بارها شده کسی مزاحمم بشه وقصدگول زدنمو داشته باشه،آدم اگه خودش بخواد درست زندگی کنه شرایط جامعه روش تاثیر نمیزاره!

    • لیلا

      user 16:35
      این موضوع چه ربطی به سن من داره
      این دختر فقط 14 سالشه و شیشه مصرف میکنه
      نکنه میخوای بگی آدم با کلاسی بوده و امروزی فکر میکرده

      ببین وضعیت جامعه ما داره به کجاها
      کشیده میشه

      این دختر با این حساب باید متولد 79 یا 80 باشه
      یعنی دهه 80 ، واقعأ شرم آوره
      خدا عاقبت مون رو به خیر کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دو تا آدم کثیف یه غلطی کرده اند به جامعه چه ربطی داره؟

    • سید محمد

      سلام مواد مخدراسمش اعلام می کنه خوانمان سوز جانمان سوز هرکس به سوی اوبرود می سوزد اول خودش دوم خانواده اش سوم کشورش باید بیدار شد یاعلی مدد.

    • بدون نام

      اینا ادعای اون مرده متأهل آدمکش هست.
      اون دختره بیچاره هم که نیست تا از خودش دفاع کنه.
      گرچه کوتاهی خانواده دختر هم کاملا محرز هست ولی درهرصورت چیزی از سنگینی جرم اون مرد متأهل در این فاجعه کم نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرینت موبایلش که هست.
        جرم مرد متاهل معلومه به جزاش هم میرسه.
        جرم دختر 14 ساله هم معلومه ولی به جزای شرعی اش نرسیده و مرده.
        نکبت ابدی اش هم بر پیشانی پدر و مادرش تا آخر عمر هست.

    • بدون نام

      چهار ساعت لازمه برای پیدا کردن ارتباط تلفنی نه چهار ماه. احتمالا تصادفی پیدا کردن.

    • علی

      اون دوستی که گفته
      دو تا آدم کثیف یه غلطی کرده اند به جامعه چه ربطی داره؟
      میخوام بدونم اعضای یه جامعه رو چه کسایی تشکیل میدن و این دو نفر احتمالا از مریخ اومدن؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج