۱۲۹۳۱۳۷
۱۸۱۸
۱۸۱۸
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی سرویس «انتقال‌وجه به مخاطبین» بلوبانک

خبر خوب اینکه بلوبانک تمامی این مراحل را برای شما خلاصه می‌کند و علاوه بر اینکه کارمزدی نمی‌پردازید، با سرویس «انتقال‌وجه به مخاطبین» نیز دیگر نیازی به وارد کردن شماره‌کارت هم ندارید.

معرفی سرویس «انتقال‌وجه به مخاطبین» بلوبانک

سرویسی برای انتقال ‌وجه بدون نیاز به شماره‌کارت

تصور کنید برای هربار تماس از طریق گوشی همراه باید شماره کامل مخاطب خود را وارد می‌کردید و امکان ذخیره آن نبود؛ در این صورت یا نیاز به یک حافظه فرا طبیعی داشتید یا باید یک دفتر‌چه یادداشت بزرگ را همیشه همراه خود حمل می‌کردید. ذخیره شماره‌تماس‌ها تا چه اندازه این فرایند را ساده کرد؟ حال تصور کنید برای انتقال ‌وجه نیز فرایندی مشابه و چه‌بسا راحت‌تر در اختیار دارید و دیگر برای انتقال‌های خود نیاز به جستوجو و یا درخواست مکرر شماره‌کارت اطرافیان خود ندارید. بلوبانک با سرویس «انتقال‌وجه به مخاطبین» دقیقا چنین کاری برای شما می‌کند و این فرایند را همانند تماس‌گرفتن تبدیل به عملی سریع، آسان و راحت می‌کند.

انتقال برای مخاطبین

در اطراف ما افرادی وجود دارند که طی هفته و ماه یا حتی روز ممکن است برای آن‌ها مبالغی را انتقال دهیم؛ مانند فرزند، همسر و یا دوستان و آشنایان نزدیک. به‌خاطر سپردن شماره‌کارت‌هایی که به‌طور مکرر برای آن‌ها پول انتقال می‌دهیم اگر محال نباشد به‌راحتی نیز ممکن نیست. در طرف دیگر ماجرا برای این انتقال‌ها باید هربار مشخصاتی مانند شماره‌کارت، ccv2، تاریخ انقضا و رمز دوم را نیز وارد کنیم و تازه این تمام ماجرا نیست؛ در نهایت علی‌رغم تمام زمانی که از ما می‌گیرد، باید مبلغی را هم به عنوان کارمزد بپردازیم. خبر خوب اینکه بلوبانک تمامی این مراحل را برای شما خلاصه می‌کند و علاوه بر اینکه کارمزدی نمی‌پردازید، با سرویس «انتقال‌وجه به مخاطبین» نیز دیگر نیازی به وارد کردن شماره‌کارت هم ندارید.   

این سرویس در بخش تنظیمات و در منوی «امنیت و حریم شخصی» در دسترس شما قرار گرفته است، برای استفاده از مزیت‌های آن کافیست وارد بخش «انتقال وجه به مخاطبین» شوید و به اپلیکیشن بلوبانک مجوز دسترسی به مخاطب‌ها را بدهید؛ از آن پس هنگام انتقال ‌وجه، اسامی مخاطبینی که همانند شما دارای حساب بلوبانک هستند را در بالای صفحه انتقال مشاهده می‌کنید. با کلیک بر روی هرکدام از آن‌ها و واردکردن مبلغ موردنظر انتقال خود را کامل کنید و دردسر جست‌وجو یا درخواست شماره‌‌‌کارت، حساب، شبا و... را برای همیشه فراموش کنید.  

توجه کنید که برای بهره‌مندی از چنین قابلیتی باید هردو طرف یعنی شما و مخاطبی که پول را برایش انتقال می‌دهید، این سرویس را فعال کرده ‌باشید و همچنین در گوشی همراه خود دقیقا همان شماره ‌تماسی که مخاطبتان با آن در بلوبانک حساب ایجاد کرده است را ذخیره کرده باشید. در غیر این صورت هنگام انتقال نام ایشان را در لیست مخاطبین مشاهده نمی‌کنید. ضمنا از طریق قسمت تنظیمات بخش حریم‌خصوصی می‌توانید این سرویس را غیرفعال کنید و هرزمان احساس نیاز کردید دوباره آن را فعال کنید. با سرویس انتقال‌وجه به مخاطبین، بدون کمترین اتلاف وقت و صرف انرژی انتقال‌های خود را به پایان برسانید.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج