۱۲۹۲۶۸۳
۱ نظر
۱۱۹۳۴
۱ نظر
۱۱۹۳۴
پ

ادعای کیهان درباره برخود خشونت‌آمیز با یک مادر

روزنامه کیهان نوشت: این زن در طول چند ساعت حضورش در مقابل مدرسه تلاش می‌کند دوربین مستند‌‌سازی پلیس را که با هدف ثبت سرنخی از عوامل مسمومیت در حال تصویربرداری بوده، بدزدد یا بشکند!

روزنامه کیهان مدعی شد زنی که برخورد خشونت‌آمیز با او در نزدیکی یکی از مدارس تهران با واکنش منفی افکار عمومی همراه بود، سعی داشته دوربین پلیس را بشکند یا بدزدد!

بر اساس اطلاعیه فراجا، در برخورد با یک زن در حاشیه مدرسه دخترانه تهرانسر، اولا کارکنان پلیس هیچ نقشی خواه مستقیم یا غیرمستقیم نداشته‌اند. ثانیاً) این زن ۵۴ ساله هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه ۱۳ آبان تهرانسر نداشته است.

ثالثاً) این زن در طول چند ساعت حضورش در مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سردادن شعار‌های ساختارشکنانه کرده و فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد که با فحاشی و کتک زدن مأموران تلاش می‌کند دوربین مستند سازی پلیس را که با هدف ثبت سرنخی از عوامل مسمومیت در حال تصویربرداری بوده، بدزدد یا بشکند! و رابعاً) شیوه نامناسب برخورد با این خانم مورد اعتراض و پیگیری مسئولان قرار گرفته و وزیر کشور و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای برخورد با فرد خاطی دستور‌هایی داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سعید

      میدونستین دروغ گو ها کم حافظه هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج