قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۸۴۵۴۱
۱۶۴۱۲
۱۶۴۱۲
پ

این استان‌ها منتظر بارش برف و باران باشند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و کاهش دما تا ۸ درجه سانتیگراد در غالب نقاط کشور خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و کاهش دما تا ۸ درجه سانتیگراد در غالب نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور  اظهار کرد: دوشنبه (۱۷ بهمن) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب جنوب، غرب، برخی نقاط استان‌های فارس و بوشهر  استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و سه‌شنبه (۱۸ بهمن) علاوه بر این مناطق در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان و یزد بارش برف و باران و در استان‌های جنوبی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. 

این استان‌ها منتظر بارش برف و باران باشند

وی ادامه داد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ بهمن) گستره بارش‌ها علاوه بر این مناطق، استان‌های ساحلی خزر را نیز در بر می‌گیرد. جمعه (۲۱ بهمن) نیز در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش خواهیم داشت. 

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور و از چهارشنبه تا جمعه کاهش محسوس ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در غالب مناطق کشور خواهیم داشت.  

ضیاییان در ادامه گفت در سه روز آینده وزش باد در اغلب مناطق کشور قابل ملاحظه است و خلیج فارس در سه روز آینده و دریای خزر چهارشنبه و پنجشنبه مواج خواهند بود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ بهمن ) نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و در شب وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و روز  چهارشنبه ( ۱۹ بهمن ) نیمه‌ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید، اواخر وقت ابری، گاهی بارش پراکنده برف با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا( ۱۷ و ۱۸ بهمن) بندرعباس با دمای ۲۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۱۲-  و ۳- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج