پاسخ دولت به درخواست های مردم در ۲۰ روز
مدیرکل ارتباط مردمی و سفرهای مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاستجمهوری گفت: سامانه سامد درخواستهای مردمی و پیامها را در پکیجهای مختلف به اداره کل مربوطه ارجاع میدهد و دستگاههای مربوطه موظف هستند بعد از تحویل نامه حداکثر ظرف ۲۰ روز تا یک ماه به نامهها پاسخ دهند.
ناصر امیری هدف از فعال شدن سامانه سامد را تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی دانست.
وی گفت: درخواستهای مردمی و پیامها را در پکیجهای مختلف به اداره کل مربوطه ارجاع میدهیم و دستگاههای مربوطه موظف هستند بعد از تحویل نامه حداکثر ظرف ۲۰ روز تا یک ماه به نامهها پاسخ بدهند.
مدیرکل ارتباط مردمی ریاست جمهوری، تصریح کرد: بعد از آنکه فرد متقاضی با تماس به سامانه ۱۱۱ مشکل خود را مطرح میکند، کد رهگیری با پیامک به وی داده می شود و آن فرد هم میتواند پس از ۲۰ روز در تماس با ارتباط با سامانه ۱۱۱ نتیجه درخواست خود را پیگیری کند.
وی افزود: مردم میتوانند تقاضاهای مورد نظر از دولتمردان را از طریق تلفن ۱۱۱ به راحتی مطرح و با دریافت کد رهگیری، درخواست خود را پیگیری کنند. همچنین سایت سامد به آدرسwww.saamd.ir به صورت اینترنتی آماده ثبت درخواستهای مردمی است.
امیری گفت: این کاربران فعالیت خود را از امروز آغاز کرده و تا یک روز بعد از سفر دکتر حسن روحانی رئیسجمهور به کار خود ادامه میدهند.
ارسال نظر