آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۲۷۷۷۷۹
۱۴۶۵
۱۴۶۵
پ

رپورتاژ آگهی

سفر هوایی به نجف از کدام شهر‌های ایران امکانپذیر است؟

بسیاری از مسافران خرید بلیط هواپیما نجف را در زمان سفر به این شهر ترجیح می‌دهند. اگر هوای زیارت و سفر به نجف به سرتان زده است، شاید دوست داشته باشید بدانید که از کدام یک از شهر‌های ایران به نجف پرواز وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

با توجه به اینکه چند تن از امامان معصوم در خاک عراق دفن شده‌اند، گردشگران زیادی هر ساله از سراسر جهان به شهر‌های مختلف این کشور سفر می‌کنند. از آنجایی که نجف و کربلا فاصله بسیار کمی با یکدیگر دارند و این فاصله با خودرو در کمتر از ۲ ساعت طی می‌شود، اغلب مسافران ترجیح می‌دهند که ابتدا به نجف بروند و پس از زیارت بارگاه مطهر امام علی (ع)، از قبر فرزندان ایشان زیارت کنند. با توجه به اینکه سفر هوایی به نجف سریع‌تر و راحت‌تر است، بسیاری از مسافران خرید بلیط هواپیما نجف را در زمان سفر به این شهر ترجیح می‌دهند. اگر هوای زیارت و سفر به نجف به سرتان زده است، شاید دوست داشته باشید بدانید که از کدام یک از شهر‌های ایران به نجف پرواز وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سفر هوایی به نجف از کدام شهر‌های ایران امکانپذیر است؟

اصفهان، از مهمترین شهر‌ها برای سفر به نجف

از جمله شهر‌های بسیار مهمی که سفر از آن به نجف حسابی رونق دارد، اصفهان است. با خرید بلیط نجف به اصفهان و بلیط نجف اصفهان، می‌توانید سفری بی‌دغدغه و سریع را تجربه کنید و تجربه‌ای به‌یادماندنی از زیارت ائمه اطهار را برای خود رقم بزنید. مسیر پروازی اصفهان نجف در عرض ۳ ساعت پیموده می‌شود و قیمت آن با توجه به کلاس پروازی و ایرلاینی که با آن پرواز خواهید کرد متغیر خواهد بود.

تهران، پرترددترین مبدا برای سفر به نجف

تهران از پررونق‌ترین مبدا‌ها برای سفر به نجف محسوب می‌شود و روزانه پرواز‌های زیادی از پایتخت به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود. پرواز‌های تهران به نجف عموما ۹۰ دقیقه طول می‌کشند، البته شرایط جوی و ایرلاینی که بلیط تهران نجف را از آن خریداری کرده‌اید، ممکن است مدت زمان پرواز را افزایش دهند. از مهمترین مزایای سفر هوایی از تهران به نجف، صرفه‌جویی در زمان است. در این حالت، مسافران دیگر مجبور نیستند که ساعت‌های متمادی را برای چک‌کردن پاسپورت در مرز معطل شوند و بدون هیچ دغدغه‌ای و در عرض کمتر از ۲ ساعت وارد شهر نجف خواهند شد.

مشهد، مبدا پرطرفدار سفر هوایی به نجف

سفر هوایی به نجف از کدام شهر‌های ایران امکانپذیر است؟

اگر ساکن شهر مشهد هستید، برای سفر به نجف بهترین راه خرید بلیط هواپیما مشهد نجف است. از آنجایی که این دو شهر فاصله زیادی با یکدیگر دارند، سفر زمینی ممکن است بیش از یک شبانه‌روز طول بکشد و سفر لذت‌بخش شما به مسافرتی کسل‌کننده تبدیل شود. فاصله مشهد تا نجف در عرض ۳ ساعت پیموده می‌شود و در تمامی روز‌های هفته پرواز از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به فرودگاه نجف وجود دارد.

تبریز، از دیگر شهر‌های مهم برای سفر هوایی نجف

تبریز از دیگر شهر‌های مهم ایران که به نجف پرواز دارد، محسوب می‌شود. پرواز‌های تبریز نجف عموما در عرض ۲ ساعت انجام می‌شود و شرایط جوی و نوع ایرلاین ممکن است مدت زمان پرواز را تحت تاثیر قرار دهد. قیمت بلیط هواپیما تبریز نجف با توجه به تاریخ سفر و کلاس پروازی متغیر است و اگر در ایام شلوغ سال به نجف سفر کنید، طبیعتا هزینه زیادی را هم برای خرید بلیط هواپیما صرف خواهید کرد. از این رو، پیشنهاد می‌کنیم در مناسبت‌های مذهبی مهم به نجف نروید و تابستان و نیمه دوم بهار را برای سفر انتخاب کنید.

سفر هوایی از یزد به نجف

شهر دیگری که مسافران از آن با هواپیما می‌توانند راهی نجف شوند، یزد است. ساکنین یزد، در هر تاریخی که دوست داشته باشند می‌توانند بلیط هواپیما نجف یزد را خریداری کنید و در عرض کمتر از ۲ ساعت به بارگاه مطهر امام علی (ع) برسند. فاصله هوایی یزد تا نجف در عرض ۸۰ دقیقه پیموده می‌شود و قیمت بلیط‌های آن نیز با توجه به کلاس پروازی و تاریخ سفرتان متغیر خواهد بود. در صورتی که نگران هزینه بالای سفر هوایی از یزد به نجف هستید، از بلیط‌های لحظه آخری غافل نشوید و در ایامی غیر از مناسبت‌های مذهبی مهم برای سفر به نجف برنامه‌ریزی کنید.

فلای تودی، مرجع معتبر خرید بلیط هواپیما ارزان نجف

نجف یکی از مهمترین شهر‌های شیعیان است؛ به همین دلیل، از اغلب کلانشهر‌های تهران مانند اصفهان، مشهد، تبریز و یزد به این شهر پرواز وجود دارد. برای خرید بلیط هواپیما نجف از مبدا‌های مختلف، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. برای خرید بلیط هواپیما از سایت فلای تودی، ابتدا باید در بخش پرواز‌های خارجی باید مبدا، مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت و تعداد مسافران را وارد کنید و کلید جست‌وجوی پرواز را بزنید. در ادامه، صفحه‌ای باز می‌شود که در آن فهرستی از تمامی پرواز‌ها در تاریخ مورد نظرتان ارائه شده است. پس از انتخاب گزینه مناسب، باید روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید و در مرحله بعد و پس از واردکردن مشخصات خریدار و مسافران، به مرحله نهایی – پرداخت هزینه بلیط – هدایت خواهید شد. پس از تسویه حساب، بلیط انتخابی به نام شما رزرو می‌شود و روند خرید بلیط به اتمام می‌رسد. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است و با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل، تجربه لذت‌بخشی از سفر را برای شما رقم می‌زند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج