۱۲۷۷۴۴۶
۴۴ نظر
۱۹۰۸۸۷
۴۴ نظر
۱۹۰۸۸۷
پ

بی‌احترامی تند رئیس قطار یخ‌زده مشهد به یک زن

یکی از مسافران قطار ۳۶۹ مشهد-تهران روایت جدیدی از گرفتاری ۱۰ ساعته در ایستگاه سلام و بی‌احترامی رئیس این قطار به مسافران را بازگو کرد.

همشهری آنلاین: یکی از مسافران قطار ۳۶۹ مشهد-تهران روایت جدیدی از گرفتاری ۱۰ ساعته در ایستگاه سلام و بی‌احترامی رئیس این قطار به مسافران را بازگو کرد.

بی‌احترامی تند رئیس قطار یخ‌زده مشهد به یک زن

در حالی ۲۴ ساعت از گرفتار شدن قطارهای مسافری در مسیر مشهد-تهران و مصائب آن برای مسافران می‌گذرد که ابعاد جدیدی از وضعیت بغرنج این مسافران نمایان می‌شود. یکی از مسافران قطار ۳۶۹ مشهد-تهران در این‌باره گفت: بر اساس ساعت درج شده در بلیت، قرار بود ما ساعت ۲۲:۲۵ دقیقه پنجشنبه شب از مشهد به سمت تهران حرکت کنیم و ساعت ۹:۲۰ دقیقه صبح به ایستگاه راه‌آهن پایتخت برسیم.

وی ادامه داد:‌ ۲ ساعت قبل از حرکت به مسافران اعلام شد که قطار با تاخیر ۲ ساعته به سمت تهران حرکت می‌کند. زمانیکه به ایستگاه راه‌آهن مشهد آمدیم، محوطه ایستگاه خیلی شلوغ بود و چندین قطار با تاخیر مواجه شده بودند. با این فرض که مشکل حرکت قطار رفع شده سوار قطار شدیم، اما نیم ساعت بعد از حرکت قطار در ایستگاه "سلام" (میامی) شد و این توقف حدود ۹ ساعت ادامه داشت.

وی با بیان این‌که داخل قطار بسیار سرد بود،‌ افزود:‌ به دلیل سرمای شدید به مهماندار گفتیم که چرا واگن‌ها گرم نمی‌شود، در پاسخ گفت گرم می‌شود سیستم گرمایش قطار که بخاری خانگی نیست سریع گرم شود. حدود ۴ ساعت از این مکالمه گذشت اما سرما شدیدتر شد و خبری از کار کردن سیستم گرمایشی نبود.

این مسافر با اشاره به این‌که قطعاً راه آهن و شرکت‌های ریلی با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی از وضعیت آب و هوا اطلاع داشتند، اضافه کرد: در این شرایط باید اقدامات حداقلی را انجام می‌دادند که ابتدایی‌ترین آنها همراه آوردن پتو اضافه برای مسافران بود.

وی یادآور شد: پس از حدود ۹ ساعت توقف در سرمای شدید، قطار مجدداً حرکت کرد تا به ایستگاه فریمان رسیدیم. در این ایستگاه نیز قطار حدود ۱.۵ ساعت توقف کرد و رئیس قطار با یکی از مسافران متعرض به برودت هوا مشاجره کرد.

بی‌احترامی تند رئیس قطار یخ‌زده مشهد به یک زن

وی با اشاره به این‌که بعد از ۱۴.۵ ساعت تاخیر سرانجام ساعت ۲۳:۵۰ دقیقه شب گذشته به تهران رسیدیم از برخورد رئیس قطار با مسافران گلایه کرد و گفت: با توجه به این‌که مسافران خردسال در قطار بودند، یکی از بانوان از رئیس قطار درخواست کرد که به آنها ناهار بدهد که رئیس قطار با ادبیات زننده پاسخ داد: برای شکم چه کار می‌کنید...!

وی بیان کرد: انتظار داشتیم بابت تاخیر حدود ۱۵ ساعته و سرمای شدید داخل واگن‌ها، رئیس قطار ۳۶۹ از مسافران عذرخواهی کند. اما متاسفانه این انتظار برآورده نشد. موضوع را به راه‌آهن هم اطلاع دادم که آنها هم گرفتار شدن مسافران را توجیه کردند و گفتند این قبیل مسائل پیش می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • سلامی

    مسافران=مردم
    رئیس قطار=حکومت

  • ناشناس

    شما خانمها تو سیستم کشور شاید نیستین فکر میکنین عین خونست همه چیز مهیا باشه کشورمون همه جاش همینه صنعت اداره اقتصاد .‌‌... همش لنگه

  • ناشناس

    اینقدر سخت نگیرید همینکه به سلامت به مقصد رسیدید خودش جای شکر داره بلاخره شرایط خاصه وشما باید قبول کنید

  • علی

    فرهنگ معذرت خواهی جز در اموزش و پرورش نیامده
    مدارس ما پرورش را قبول ندارد
    کمی باید از فرهنگ ژاپن یاد بگیریم

  • علی نمینی

    اگه این اتفاق در کشور ژاپن یا کره جنوبی روی می داد وای که چه ها نمی شد !!!!...........................................

  • ناشناس

    منتظر باشید تا عذرخواهی کند تا حالا کسی رو دیدید عذرخواهی کنه

  • ناشناس

    اینجا ایرانه کسی عذرخواهی نمیکنه

  • Mj

    مسافران چه توقعی دارن فکر کردن اینجا ژاپن همین که سالم رسیدید خدارو شکر کنین

  • ناشناس

    لیاقت این دولت این نوع مدیران است.

  • ناشناس

    جالب زیر این خبر کلی پستی نگذاشته😏

  • ناشناس

    رییس قطار باید برای انتخابات ریاست جمهوری کاندید شود چون خیلی .....

  • ناشناس

    دم رییس قطار گرم مسافر داره دروغ میگه سیستم گرمایشی قطار هر بار در مبدا و مقصد چک میشه

  • محمد

    این مسئول قطار در نوع خود بی نظیر بوده به جای اینکه عذر خواهی کند طلبکار هم بوده

  • ناشناس

    اون کشور خارجه که به خاطر کوچکترین مشگل عذر خواهی می کنند

  • ناشناس

    زمان بی ارزش شده در ایران

  • مرجان قاجار

    مگه واجب تو این هوا سفر رفتن

  • ناشناس

    این رئیس باید محکوم شود به اینکه کل مسیر ریلی مشهد تا تهران را پیاده گزکنه!

  • ناشناس

    ای بابا چی ما درسته که قطارهای ما باشه:

  • ناشناس

    امیدوارم دیگه این کار رو نکنی

  • مردم

    فقط بلدن توهین کنن چه مملکتی داریم بابا کمی به فکرمردم باشین

  • ناشناس

    عزیزم اینجا ایران است

  • ناشناس

    مردمم فقط بلدن از همه طلب کار باشن. انگار تاخیر تقصیر رئیس قطاره!!

    پاسخ ها

    • زهرا

      درسته تاخیر پیش اومده ولی چون ازهواخبرداشتن بایدپتووموا غذایی برای این شرایط پیش بینی وهمراهشون برای مسافرامیبردن وبایییدعذرخواهی میکردن

    • روح الله

      مردم دیگه از هوا هم ایراد میگیرن. خودتون پتو باید بیارید. رئیس که وظیفه ناهار دادن نداره. کجای دنیا از مردمشون عضرخواهی کردن در آمریکا کاخ سفید مردم رو می‌کشه کسی هم جلودارش نیست.

  • ناشناس

    ابرقدرت بودن هم عالمی دارد

  • ناشناس

    بیش ازاین انتظاری نیست ازاین مسولین بی فرهنگ خودشیفته

  • لاکپشت آبی

    من اگر کارهای بودم ریس قطار رو برکنار میکردم تا یاد بگیره آدم باشه

  • نان

    عذرخواهی برای کشورهای پیشرفته است

  • ب

    انگار مدیران قطار از مردم طلبکارند نکنه ارث پدرشان را از مردم می خواهند مگر حقوق نمی گیرند که به مردم سرویس بدهند .

  • ناشناس

    اوه گفتم حالا چی گفته

  • زضا

    این چیزهاطبیعی است

  • ناشناس

    ماخده نمیکنن اون رییس نالایق را؟

  • محمود قندری

    سلام پر رابطه با برخورد در شان رییس قطار با مسافران تهران به مشهد باید به عرض برسانم کلا ادبیات عذرخواعی از مردم در این سبستم معنا ندارد!! امیدوارم مسئولین به این درجه ازشعور برسند که مردم ولی نعمت انهاست نه بردگان روسای دولتی

  • علی

    معیار گزینشی این روساا چاله میدانیست.

  • حسن بی نوا

    مسافر را به دلیل وزن اضافه و سنگینی هواپیما از هواپیما پیاده می کنند در حالی که هواپیما ۱۰تا از صندلیهاش خالی بوده
    قطار ۱۵ ساعت توقف می کند اما به مسافدان پتو و غذا نمی داند

  • ناشناس

    مردم چقدر پر توقع شدن! همینکه زنده به مقصد رسیدن تو راه یخ نزدن باید سپاسگزار باشن! اونوقت تازه انتظار معذرت خواهیم دارن

  • ناشناس

    در هر جای دنیا که باشید اگر حادثه ی رخ دهد تمام امکانات قطار را با مدیریت در اختیار مردم قرار میدهند که شیرینی سفر به کامشون نشه،و در آخر از تک تک مسافران اذشون عذرخواهی میکنند و خدمات خیلی عالی میدن و از سلامت مسافران مطمعا میشوند و مبلط سفرشون رو پسشون میدن ووو...اما یادمون مرا اینجا ایران هست نه اروپا کانادا و هر جای دیگه.اینجا ایرانه و از این که زنده هستیم باید خدا رو هزاران بار شکر کنیم باقیش پیشکش دست حق یارتون

  • ناشناس

    کاش کمی وجدان در وجود مسئولین مربوطه می بود.. باید با هوشیار کردن مسافران و حق و حقوقشان کتبی و به طور رسمی و قانونی پیگیری کرد..

  • علی محمد امیری

    با سلام با دمای منفی ۲۳درجه هوای مشهد تمام پرسنل راه اهن از مدیر کل تا تمام پرسنل همگی شبانه روز تلاش کردیم تا خادم زوار حضرت رضا باشیم اما سرمای هوا باعث شد نتوانیم کاری کنیم زوار گرامی باید باید شرایط را درک کنند وعذر خواهی مارا بپذرند

  • هم وطن

    من از همه مسافران عذرخواهم

  • ناشناس

    تاخیر قطار که تقصیر رئیس قطار نبوده ' وزیر راه باید پیش بینی این وضعیت رو میکرده که نکرده

  • چنگیز

    به یاد سرمای کردستان، ودشمن بعثی

  • یاسین

    هم مسئول وهم مسافرمقصرند
    اَمّااگر مسافر زبان نفهم باشد،بایدشدیدترین برخوردشود؛
    هرچندمردم کشورما اَز نظر عقل ومنطق صفرهستند.

  • ناشناس

    این مسافرها چقدر متوقع هستند.شانس آوردین سالم رسیدین.با موشک نزدنتون.اونم با دو تا،،

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج