آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۷۷۳۷۰
۱۷۵۷
۱۷۵۷
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران

بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران دارای تفاوت‌هایی است که باید با آن‌ها آشنا شوید.برای شناخت بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

همان طور که می دانید دوره نوزادی و کودکی به عنوان شیرین ترین لحظات برای خانواده ها می باشد و سعی می‌ کنند در این زمان ‌ها عکس های یادگاری نیز از فرزندان خود داشته باشند که اکثرا برای انجام این کار تصمیم می گیرند کودک خود را به آتلیه ببرند، اما حتما به این موضوع توجه داشته باشید که تنها رفتن به آتلیه کودک ملاک نیست و در این میان باید یکسری فاکتورهای کارآمد را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید بر اساس آن بهترین آتلیه کودک و نوزاد را پیدا کنید. یکی از مهمترین فاکتورهایی که هنگام مراجعه به آتلیه کودک باید به آن توجه شود و از اهمیت فوق العاده بالایی نیز برخوردار می باشد، ویژگی های مربوط به آن است که ما قصد داریم در ادامه برای شما در رابطه با بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران مواردی را بیان کنیم که می تواند تصمیم گیری را برای شما آسان کند‌.

 بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران

ویژگی های بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران

عکاسی از نوزادان و کودکان  کاری  بسیار دل نشین است. یک عکاس خوش ذوق و با سلیقه از کودک و نوزاد عکس های دلفریب می گیرد  ایده های نابی برای به رخ کشیدن تصویر نوزاد در ذهن خود دارد که می تواند آن ها را به مرحله اجرا برساند، برای نمونه پیچیدن نوزاد در یک پارچه نرم و فرم دهی به بدن کودک در زمان خواب می تواند زیبا ترین نقش جهان هستی را به نمایش بگذارد.

برای عکاسی از نوزاد شما می توانید تا 40 روزگی به بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران و سایر شهرهای کشور مراجعه کنید و یادگاری به یاد ماندنی برای کودک خود از روزهای اولیه تولدش به جای بگذارید.

برای آن که بتوانید بهترین آتلیه نوزاد و کودک تهران را شناسایی کنید باید به نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید:

 بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران

صبر و حوصله عکاس

از مهم ترین ویژگی ها وجود یک عکاس صبور و آرام است که بتواند با کودکان ارتباط مناسبی برقرار نماید.

عکاس باید در زمینه های مختلف عکاسی مهارت و تخصص بالایی داشته باشد و ایده هایی به روز را برای زیبا تر شدن عکس ها داشته باشد.

فضای آتلیه

فضای آتلیه کودک و نوزاد نباید کوچک باشد، طراحی اتاق های عکاسی کودک و نوزاد باید جلوه ویژه ای داشته باشد و از رنگ های شاد برای آن استفاده شده باشد تا کودک با محیط زودتر ارتباط برقرار کند و بی قراری نکند که این امر می تواند به عکاس کمک کند که عکس های زیباتری را از فرزند دلبند شما بگیرد بهتر است در اتاق کودک علاوه بر نور طبیعی از نورهای مصنوعی که به زیبا تر شدن عکس کمک می کنند نیز استفاده شود.

 بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران

دیزاین آتلیه

دکور آتلیه بارداری و نوزاد از دیگر ویژگی های آتلیه ی حرفه ای به شمار می آید همان طور که در جریان هستید کودکان از اجرای ژست های مختلف فراری هستند و نمی توانند به راحتی زست مورد نظر را بگیرند بنابراین یک عکاس حرفه ای باید به گونه ای طراحی آتلیه خود انجام داده باشد که بتواند بهترین عکس را از فرزند شما ثبت کند 

کیفیت چاپ عکس

موضوع چاپ عکس اهمیت بسیار بالایی دارد و ارتباط مستقیمی با عکاس دارد هر چه عکاس حرفه ای و با تجربه باشد عکس های ثبت شده نیز کیفیت بسیار بالایی دارند و بیشتر آدم را جذب آن ها می کند یک عکس چاپ شده باید به گونه ای باشد که تا سال ها بتوانید از آن لذت ببرید و بعد از اندک مدتی کیفیت اولیه خود را از دست ندهد وشما بتوانید رنگ های واقعی را در عکس ببینید،.در حال حاضر چاپ لاستر، سیلک، متالیک از معروف ترین مدل چاپ لابراتوارها به حساب می آیند و بهترین جنس کاغذ در حال حاضر سیلک می باشد . بنابراین به کاغذ عکس ها در زمان چاپ شدن توجه داشته باشید.

محیط آتلیه

محیط آتلیه از دیگر نکاتی است که در زمان انتخاب بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران به آن توجه داشته باشید، محیط عکاسی باید دما و تهویه مناسب، اتاق یا رختکن برای عوض کردن لباس، اتاق انتظار برای والدین و تمامی شرایطی که می تواند به شما آرامش و راحتی را هدیه کند داشته باشد تا شما بتوانید روز عکاسی از فرزند زیبا روی خود لذت کافی را ببرید.

 بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران

مکان آتلیه

آدرس آتلیه کودک نیز می تواند از مهم ترین نکات در زمان انتخاب بهترین آتلیه برای فرزند و کودک در تهران باشد؛ آتلیه باید در محله ای قرار گرفته باشد که فرد دسترسی راحتی به خیابان اصلی، ماشین و غیره داشته باشد.

کارکنان آتلیه

پرسنل آتلیه، باید بتوانند به شما حس صمیمیت را القا کنند تا از آن ها انرژی مثبت دریافت کنید که این امر به دلسوزی، صبوری و عشق به کار پرسنل باز می گردد.

شما می توانید با دنبال کردن پیج و صفحات اجتماعی آتلیه مورد نظر و مشاهده استوری و روز مرگی ها میزان صمیمیت پرسنل با کودکان را مشاهده نمایید.

هزینه آتلیه

آتلیه ای که قرار است از فرزند شما عکس بگیرد در قبال ل خدماتی که به شما ارائه می دهد مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می کند که میزان این دستمزد را عوامل مختلفی نظیر سایز و اندازه های عکس و تعداد عکس هایی که عکاس می گیرند و همچنین محله ایی که آتلیه در آن قرار دارد مشخص می کند.

بهتر است که بدانید شما می توانید قبل از به دنبا آمدن فرزند خود از ماه های آخر بارداری عکس هایی را برای فرزند خود به جای بگذارید و حس خوبی که آن زمان را داشته با فرزند خود شریک شوید.

همان طور که در جریان هستید حاملگی از مهم ترین و لذت خش ترین لحظات زندگی یک خانم به حساب می آید لحظاتی که کودک در بطن مادر رشد و پرورش پیدا می کند قابل مقایسه با هیچ حس دیگری در دنیا نیست بنابراین با ثبت عکس در دوران حاملگی می توانید این حس را تا آخر عمر ماندگار کنید

 بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران

عکاسی در دوران حاملگی نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد و یک مادر برای آن که بتواند عکس های زیبا را از خود ثبت کند بهتر است که ماه های 7 الی 8 ماهگی به آتلیه مراجعه نماید البته بهتر است که قبل از انجام هر گونه عملی فرد با پزشک خود هماهنگی های لازم را انجام داده باشد تا خدایی ناکرده مشکلی برای جنین و مادر به وجود نیاید.

از مهم ترین نکاتی که یک آتلیه حرفه ای برای عکاسی بارداری باید داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فردی که عمل عکاسی را انجام می دهد باید از تخصص و مهارت بالایی داشته باشد و مجهز به تجهیزات به روز و مناسب باشد.

وجود محیطی آرام با نور ملایم و موسیقی دلنشین می تواند راحتی بسیاری را برای مادر باردار به همراه داشته باشد.

 و غیره

 بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران

سخن آخر

شمار بهترین آتلیه نوزاد و کودک در تهران به دلیل جمعیت بالای ساکنان این شهر و پایتخت بودن آن در حال افزایش است و بسیاری از این آتلیه ها برای جذب مشتری همواره در حال رقابت با هم دیگر هستند که شما با اندکی تحقیق می توانید  برترین آتلیه نوزاد و کودک پیدا کنید و از کودکی فرزند خود عکس هایی جذاب  را  ثبت کنید.

ما در این نوشتار تمام تلاش خود را به کار بردیم که مهم ترین ویژگی های آتلیه نواد و کودک در تهران را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید در زمان انتخاب بهترین آتلیه نوزاد و کودک در تهران  دچار سردرگمی نشوید.

آتلیه لیماژ

کلمه ی فرانسوی آتلیه ( Atelier ) به معنای کارگاه یا مکانی ست برای انجام هرگونه آفرینش و فعالیت هنری. واژه ی لیماژ هم به معنی تصویر بوده که در کنار یکدیگر، کارگاهی برای خلق تصاویر می سازد.  آتلیه لیماژ که با دیدی هنری و خلاق و ابتدا بر پایه ی عکاسی هنری و مستند شکل گرفت، اکنون با تاسیس آتلیه کودک ، آتلیه بارداری ، آتلیه نوزاد و پرتره سعی در ارائه ی دیدی نو در زمینه عکاسی استودیویی دارد.

اولین اصل در خط مشی تعریف شده در آتلیه لیماژ ، پایبندی به اخلاق و به طور مشخص تر، اخلاق حرفه ای است. مهمترین اصل برای ما رعایت ادب و احترام و درنظر گرفتن رضایت مشتری است. در کنار آن ایجاد حس اعتماد و برقراری فضایی امن و آرام  برای حصول به نتایج بهتراصل دوم بوده و در نهایت حداکثر تلاش برای ارائه بهترین عکس های ممکن اصل آخر ما می باشد.

 بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۹۵۷۴۴

 بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران

با ما در اینستاگرام همراه باشید.

@limage.atelier

 بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران

limage.ir

 بهترین آتلیه کودک و نوزاد در تهران

تهران، بلوار سعادت آباد، بین کوچه 27 و 29 ، پلاک 18

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج