۱۲۷۰۹
۱۶ نظر
۵۱۰۸
۱۶ نظر
۵۱۰۸
پ

تجاوز «عقرب سیاه» به ۳۰ زن جوان!

حكم مردي كه متهم است ۳۰ زن را در تهران و شهرهاي اطراف ربوده و مورد آزار قرار داده ‌است، براي بار دوم از سوي ديوان عالي‌كشور نقض شد و متهم يك‌بار ديگر پاي ميز محاكمه خواهد رفت.

حكم مردي كه متهم است ۳۰ زن را در تهران و شهرهاي اطراف ربوده و مورد آزار قرار داده ‌است، براي بار دوم از سوي ديوان عالي‌كشور نقض شد و متهم يك‌بار ديگر پاي ميز محاكمه خواهد رفت.

اين پرونده از سال ۸۷ در دادگاه كيفري ‌استان تهران مطرح شد. در آن زمان زني به ماموران مراجعه كرد و گفت توسط مردي پرايدسوار در اطراف فشافويه مورد آزار قرار گرفته ‌است.

اين زن گفت: وقتي سوار ماشين شدم، قرار بود مرد راننده من را به تهران برساند، اما در راه و زماني كه جاده خلوت بود، از من خواست رابطه داشته باشيم، قبول نكردم و مي‌خواستم پياده شوم كه او با شوكر برقي به جانم افتاد و زماني كه بي‌حال شدم، من را مورد آزار و اذيت قرار داد.

در چند هفته‌اي كه بررسي‌ها در اين خصوص در جريان بود، چند مورد شكايت جديد هم به پليس گزارش شد و ماموران متوجه شدند مرد پرايدسوار زنان را قرباني نقشه‌هاي مجرمانه خود مي‌كند. يكي ديگر از شاكيان به ماموران گفت: آن مرد وقتي مرا سوار ماشين كرد، درها را قفل كرد و گفت بهتر است مقاومت نكنم اما من تسليم نشدم و با هم درگير شديم. اين درگيري شديد بود و زماني كه مرد پرايد سوار ديد نمي‌تواند به من غلبه كند با شوكر مرا بي‌حال كرد و بعد مورد آزار قرار داد.

او سپس من را در بيابان داخل يك گودال انداخت. زمستان بود و برف زيادي باريده ‌بود. داخل گودال زير برف بودم. او گفت مي‌خواهد من را بكشد. گفتم بگذار براي آخرين‌بار عكس بچه‌ام را ببينم بعد روي من خاك ريخت. البته زير خاك دفن نشدم اما ديگر توان بيرون آمدن هم نداشتم تا اينكه چند ساعت بعد در حالي‌كه فكر مي‌كردم خواهم مرد، مرد جواني من را پيدا كرد. او به اورژانس و آتش‌نشاني خبر داد و مرا از داخل گودال بيرون كشيدند.

پليس بعد از به دست آوردن عكس چهره‌نگاري‌شده مرد پرايد سوار و بعد از كمين در محدوده فعاليت متهم موفق شد اين مرد را در حالي‌كه قصد داشت با يكي از قربانيانش رابطه برقرار كند، بازداشت كند. ماموران در بازرسي از خودرو متهم شوكر و گاز فلفل و چند كيف زنانه پيدا كردند كه به نظر مي‌رسيد متعلق به قربانيان است. پليس اشياي‌ به‌دست‌آمده را صورت‌جلسه كرد و همراه گزارش اوليه پرونده به دادسرا فرستاد.

متهم نزد بازپرس به تجاوز به ۳۰ زن اعتراف كرد و گفت قربانيان را به عنوان مسافر سوار ماشين مي‌كرد و بعد آنها را مورد آزار قرار مي‌داد و هركدام كه مقاومت مي‌كردند، با شوكر آنها را بي‌حال مي‌كرد.

با تكميل اطلاعات اوليه پرونده به شعبه ۷۷ دادگاه كيفري ‌استان تهران فرستاده شد و اكثر شاكيان در جلسه رسيدگي حاضر شدند اما اين مرد اتهامات را رد كرد و گفت زنان خودشان با او همراه شده‌اند. اين حرف‌هاي متهم واكنش تند شاكيان را به دنبال داشت و آنها مرد پرايدسوار را متهم به دروغگويي كردند.

در نهايت هيات قضات شعبه ۷۷ دادگاه كيفري‌ استان تهران اين مرد را مجرم شناختند و او را به جرم تجاوز به عنف به اعدام و به جرم آدم‌ربايي و سرقت اموال مقتولان به حبس و شلاق محكوم كردند. راي صادره از سوي متهم مورد اعتراض قرار گرفت و ديوان عالي كشور آن را مورد بررسي قرار داد. بعد از چند ماه حكم اعدام نقض و پرونده براي رسيدگي مجدد به شعبه ۷۹ دادگاه كيفري‌ استان تهران فرستاده شد.

اين‌بار بسياري از شاكيان حاضر نشدند در جلسه محاكمه شركت كنند و برخي ديگر هم از پيگيري پرونده انصراف دادند و فقط دو شاكي پيگير ماجرا شدند. بنابراين جلسه محاكمه بدون حضور ساير شاكيان تشكيل شد.

مرد پرايدسوار يك‌بار ديگر ادعايش را مطرح كرد و گفت به‌هيچ‌زني به زور تعرض نكرده‌ و گفته‌هاي دو شاكي دروغ است. بعد از پايان جلسه دادگاه هيات قضات وارد شور شدند و در نهايت با رأي اكثريت متهم از اتهام تجاوز به عنف تبرئه شد. قضات اكثريت اعلام كردند شاكيان اظهارات متناقض زيادي داشته‌اند و از گفته آنها برمي‌آيد فرصت فرار داشته‌ اما با ميل خود نزد متهم مانده‌اند.

بنابراين هرچند متهم اعمال مجرمانه زيادي انجام داده‌ است و فردي صالح نيست، در اين پرونده مرتكب تجاوز به عنف نشده‌ است. دو شاكي كه به شدت بر اعدام مرد پرايدسوار اصرار داشتند، بعد از اين رأي اعتراض خود را اعلام كردند. يكي از آنها گفت:

«وقتي مرد پرايدسوار من را مورد آزار قرار داد، آنقدر تحت‌تاثير قرار گرفتم كه حتي مي‌خواستم خودكشي كنم. دچار مشكل رواني شدم و مرتب پيش روانپزشك مي‌روم با اينكه شوهرم پزشك بود، اما اين شرايط را تحمل نكرد و از من جدا شد. اين متهم زندگي من را نابود كرده‌ است».

زن ديگر هم گفت: بارها دست به خودكشي زدم و نمي‌توانم راحت از كنار اين پرونده بگذرم و رأي دادگاه را قبول كنم. اين‌گونه بود كه پرونده يك‌بار ديگر به ديوان عالي كشور رفت و اين‌بار رييس قوه‌قضاييه هم با توجه به بازتاب اين خبر در رسانه‌ها دستور رسيدگي ويژه به آن را صادر كرد.

سرانجام بعد از ماه‌ها رسيدگي به اين پرونده در ديوان عالي‌كشور هيات قضات اعلام كردند اين پرونده نقص تحقيقاتي دارد و بايد گفته‌هاي شاكيان و اعمال ارتكابي يك‌بار ديگر مورد بررسي ‌قرار گيرد و نواقص آن برطرف شود. بنابراين رأي صادره نقض و پرونده يك‌بار ديگر به شعبه ۷۹ دادگاه كيفري ‌استان تهران فرستاده شد.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تجاوز «عقرب سیاه» به 30 زن جوان!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • دانیال

      از شما درخوست پاسخ دارم ؟ دلیل این همه تجاوز چیه ؟ تا کی ؟ علت اصلی چیه ؟ و.........

    • صمیر

      اعدامش کنید.شر همچین موجوداتی رو از سر همه کم کنید

    • هم وطن

      به نظرمن پیرمردافتاب لب گورثانیه شماربالانیامدن نفس(تبعیض طبغاتی مدارس پولی دانشگاه های پولی عدم فرهنگ سازی درست درجامعه یکشبه میلیاردرشدن بعضی ها عدم نظارت به اینکه ازکجااورده ای وووتجمیع میشودعقده روانی ایجادمیکندوازفردیاافرادمجنون میسازدازطرف دیگه خانم هانبایدسوارهرماشینی بشونداگرخوب حساب بکنندبرای هر2نفریک تاکسی درکشوروجودداردچرابایدسوارماشین شخصی بشوندکه به هیچ سازمانی وابسته نیست مامورین انتظامی هم بشدت باسواری های مسافرکش برخوردبکننداگرواقعاازراه مسافرکشی امرارمعاش میکنندعلامتی اثری روی ماشین هایشون باشدکه مسافربداندکه امنیت داردحالابعضی ازخانم هاازاین راه ارتزاق میکنندنبایدعارض بشوندکه بماتجاوزشده چون خودشان بقصدتجاوزشدن بیرون امدندوسوارچنین ماشین هایی میشوندخداوندهمه رابه راه راست هدایت کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داردحالابعضی ازخانم هاازاین راه ارتزاق میکنندنبایدعارض بشوندکه بماتجاوزشده چون خودشان بقصدتجاوزشدن بیرون امدندوسوارچنین ماشین هایی میشوندخداوندهمه رابه راه راست هدایت کند

        آقا یا خانم محترم محترم این حرف یعنی چه آخر؟
        آنهایی که از این راه ارتزاق میکنند تفاوتشان با فربانیان تجاوز مشخص است (من اینطور فکر میکنم).
        عقرب سیاه به اندازه کافی وکیل مدافع دارند!!! تا حالا که پرونده ایشان معطل مانده و احتمالا فعلا این قصه سر دراز دارد.شما احساسات جامعه را جریحه دار می فرمایید با این سخنان نسنجیده!!!

      • بهنام

        شما شاید خبر رو کامل نمی دونید.این آقا حد اقل تا اونجا که ما متوجه شدیم نه تنها از تبعیض رنج نمی برده بلکه خیلی هم بهش خوش می گذشته.همین عقب افتادن پرونده و به اصطلاح کامل نبودن تحقیقات و چند سری تبرئه متهم + اخباری که از گذشته در مورد این متهم در اینترنت خوندیم حاکی از اینه که این آقا پشتش گرمه.خیلی هم گرمه. حد اقل اینه که از زندان با خانواده قربانیان تماس می گرفته و تهدید می کرده که در صورت آزادی چنین و چنان خواهد کرد.این که شماره تلفن قربانیان رو از چه راهی به دست اورده و با چه اطمینانی از آزادی خودش حرف زده بماند. در گفتگوی تلفنی متهم و خانواده اش با خانواده قربانیان حتی از تاجر آهنی صحبت شده که با روابط ویژه خود...بله!!!
        و میبینید که تا به حال هم قصر در رفته و ظاهرا ما سر کاریم!!!
        در ضمن کسانی که برای تن فروشی از خانه خارج میشن فرق بسیار زیادی با کسانی دارند که قربانی تجاوز هستند.این رو شمایی که سن و سالی ازتون گذشته باید درک کنید!!! قربانیان و خانواده شون به اندازه کافی مشکلات روحی و روانی و...دارند.این که شما با چنین لفظ توهین آمیزی صحبت کنید و ایشان رو با تن فروشان مقایسه کنید واقعا شرم آوره!!! درک کنید این رو!!!
        مسئولین محترم سایت لطفا کامنت من رو منتشر کنید.ولی اگر قراره مثل همیشه بخش هایی رو حذف کنید لطفا کلا بی خیالش بشید.
        این همه محافظه کاری هم جالب نیست

      • بدون نام

        هموطن عزیز آمار ولش کن ببین واقعیت چیه واقعیت اینه که توی بعضی از استانها وشهرستانها به ازای هر صد نفر هم یه تاکسی نیست اگر هم باشه تاکسی کار نمیکنن. مثلا استانهای جنوبی بیشتر مسافرکش ها شخصین. اصلا جرمی واقع شده چرا به این راحتی مجرم داره تبرئه میشه!

      • sansiz

        نظرت رو تایید میکنم چون نود درصد از تجاوزات شروعش سوار شدن به ماشین شخصی هستش ولی تاکسی کمه ولی من خودم که مردم همیشه سوار تاکسی میشم حتی اگر دیرم بشه

    • باران

      بنظر منم باید اعدامش کنن حالا اگه یه زن بودو با یه مرد دیگه رابطه داشت خو ب سنگسارش میکردن ولی چون مرده کسی باهاش کاری نداره اره گیریم 10 به میلشون این کارو کردن 20 نفره دیگه چی ؟

    • Malihe

      Ingoone afrade kasif bayad edam beshan,aya dar keshvar nabayad zanan amniyat dashte bashan?hameye ma yekrooz majboor shodim savare shakhsi beshim aya vejdan nabayad bashe?

    • شیما

      اقای هموطن کاش اینو بخونی و بفهمی که هموطن نیستی اگه هموطن بودی دلت به حاله این زنا که یا مادرن و یا خواهرن یا دختر یه مرده زحمت کشن میسوخت نه اینکه داغه دیگه ایی بذاری رو دلشون برات متاسفم که اینهمه روحت رو باختی

    • بدون نام

      يعني هر خانمي مردي نداره بايد مورد تجاوز قرار بگيره هر كودكي بجرم عدم آگاهي و توانايي جسمي بايد لگدمال بشه اين قضات نمي توانند بفهمند يك نفر متهم راستگوست يا اينهمه خانم دروغگو و فاسد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • mohamadreza

      age intoorie maham berim inkaroo bokonim dg ha ? khejalat avare be khoda

    • مهرداد

      متاسفانه عمل ننگینی صورت گرفته و مجرم هم می بایستی در اسرع وقت محاکمه بشه و زمان به پرونده نخوره، چون همانگونه که همه ماجرا رو شنیدن به دلیل زمان خوردن زیاد به پرونده شاید خیلی از شاکیان از اینکه به حقشان نمیرسن نامید شدن و علی رغم ضربه سنگینی که به زندگیشون وارد شده مسأله را پیگیری نکردن و این بسیار بده و باعث بی اعتمادی مردم به دستگاه قضایی میشه و این ذهنیت بوجود میاد که به راحتی حقشون پایمال میشه. برای چنین پرونده هایی (جرم عمومی) می بایست حتما" رسیدگی ویژه ای صورت بگیره تا حقی از کسی ضایع نشه.

    • مستانه

      hokm malume faghat edam. agar gheir az in beshe malume poshtesh be jai garme!!!

    • بدون نام

      یعنی سی نفر خانم دروغ می گن که بهشون تجاوز شده و بعد یک آقای که دست به همه کار از جمله اقدام به قتل و اذیت از طریق شوک و...زده و حاضر نیست به جرمش اعتراف کنه راست می گه و هیچ اقدامی علیه اش نمی کن این هم از تساوی حقوق زن و مرد.

    • ناشنان 2

      یعنی سی نفر خانم دروغ می گن که بهشون تجاوز شده و بعد یک آقای که دست به همه کار از جمله اقدام به قتل و اذیت از طریق شوک و...زده و حاضر نیست به جرمش اعتراف کنه راست می گه و هیچ اقدامی علیه اش نمی کن این هم از تساوی حقوق زن و مرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج