۱۲۶۶۳۶۸
۱ نظر
۴۶۰۸۱۵
۱ نظر
۴۶۰۸۱۵
پ

سگ گله‌ی شجاع، ۸ گرگ کایوت را کشت

سگ گله شجاعی پس از کشتن ۸ کایوت که قصد داشتند گله گوسفندها و بزهایی را که او از آنها مراقبت می کرد را بدرند، به شدت آسیب دید. اما صاحبش به جای خلاص کردن سگ، پیگیر مداواری زخم های او شد.

روزیاتو: سگ گله شجاعی پس از کشتن ۸ کایوت که قصد داشتند گله گوسفندها و بزهایی را که او از آنها مراقبت می کرد را بدرند، به شدت آسیب دید. اما صاحبش به جای خلاص کردن سگ، پیگیر مداواری زخم های او شد.

سگ گله‌ی شجاع، ۸ گرگ کایوت را کشت

او اکنون در حال بهبودی از جراحات وارده در جریان درگیری است. این سگ که کاسپر نام دارد، در مزرعه جان ویرویلر در جورجیا به کار گرفته شده بود و در یک مبارزه که بیش از نیم ساعت به طول انجامید، توانست کایوت ها را از گله دور نگه دارد.

سگ گله‌ی شجاع، ۸ گرگ کایوت را کشت

پس از درگیری، کاسپر به طور ناگهانی برای دو روز ناپدید شد. ویرویلر گفت: «ما می دانستیم که او صدمه دیده است زیرا بخش هایی از دم او و رد خون را پیدا کردیم، بنابراین نگرانش بودیم.»

در نهایت، کاسپر در حالی که جراحاتش به وضوح نمایان بود، بازگشت. سگ زخم های جدی در ناحیه گردن و پهلو داشت. ویرویلر توضیح داد که کاسپر با نگاهش می خواست که از او مراقبت کنند. به نظر می‌رسید که یک کایوت پوستش را کنده بود.

سگ گله‌ی شجاع، ۸ گرگ کایوت را کشت

پروژه حیوانات لایف لاین (LifeLine Animal Project)، سازمانی با ماموریت پایان دادن به اتانازی حیوانات سالم، برای کمک به جمع آوری پول برای پوشش تمام قبوض بیمارستانی کاسپر وارد عمل شد و توانست ۱۵,۰۰۰ دلار تهیه کند.

سگ گله‌ی شجاع، ۸ گرگ کایوت را کشت

این سگ گله با گذشت بیش از یک ماه از حمله، همچنان توسط کارکنان دامپزشکی سازمان نگهداری می شود. ویرویلر گفت: «من حتی نمی‌توانم توضیح دهم که دیدن او در حال حاضر چقدر خوب است، زیرا وقتی او را پس از حمله دیدم احساس می‌کردم هیچ راهی برای زنده نگه داشتنش وجود ندارد.»

سگ گله‌ی شجاع، ۸ گرگ کایوت را کشت

پروژه کایوت آتلانتا که حرکات این حیوانات را در منطقه نظارت می‌کند، می‌گوید که اگرچه دیدن کایوت‌هایی که در اطراف سرگردان هستند معمول است، اما به ندرت دیده می‌شود که تعداد زیادی از آن‌ها با هم در یک دسته باشند.

سگ گله‌ی شجاع، ۸ گرگ کایوت را کشت

کریس مووری، استاد زیست‌شناسی در کالج بری گفت: «این رفتار بسیار غیرمعمول برای کایوت‌ها است و ما گمان می‌کنیم که ممکن است شرایط خاصی پیش آمده باشد. در این موقعیت خاص، تنها چیزی که منطقی به نظر می رسد این است که امسال بستر مناسب بوده است و توله‌ها هنوز پراکنده نشده اند. اگر منابع زیادی در دسترس باشد، این احتمال قابل قبول است.»

سگ گله‌ی شجاع، ۸ گرگ کایوت را کشت

کاسپر تا چند هفته دیگر تحت مراقبت پروژه حیوانات لایف لاین باقی خواهد ماند تا اجازه بازگشت به خانه را پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عزیزم این مجید رضا رهنورد شجاع هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج