۱۲۶۳۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رهایی یک اعدامی از چوبه دار پس از ۹ سال

پس از سه سال تلاش مدیریت زندان، شورای حل اختلاف و واحد مددکاری با رضایت اولیای دم، یک قاتل در شهرستان همدان پس از ۹ سال حبس از چوبه دار رهایی یافت.

خبرگزاری ایرنا: پس از سه سال تلاش مدیریت زندان، شورای حل اختلاف و واحد مددکاری با رضایت اولیای دم، یک قاتل در شهرستان همدان پس از ۹ سال حبس از چوبه دار رهایی یافت.

رییس زندان مرکزی همدان روز یکشنبه در گفت و گویی افزود:این فرد ۹ سال پیش در یک نزاع دسته جمعی در همدان، که منجر به قتل یک جوان ۳۵ ساله با چاقو شده بود، شرکت کرده بود.

ˈعلی عزیزیˈ بیان کرد:از برنامه های اصلی کارشناسان زندان مرکزی همدان بررسی رفتار و عملکرد زندانیان و تلاش برای فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان اصلاح شده و با اخلاق است.

وی اضافه کرد: در این راستا کارشناسان این مجموعه با بررسی رفتار و عملکرد زندانی و پی بردن به تغییر رفتار وی و اینکه احتمال بازگشت مجدد او به زندان بسیار پایین است گرفتن رضایت از اولیای دم را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس زندان مرکزی همدان احتمال داد : قاتل که از ۹ سال پیش تاکنون در زندان محبوس است در آینده ای نزدیک آزاد و به آغوش خانواده بازگردد.

عزیزی با ذکر اینکه روحیه گذشت در اهالی دارالمومنین همدان بسیار بالا است اظهارکرد:در حالیکه جلب رضایت اولیای دم در برخی پرونده ها بسیار دشوار است ولی به واسطه ایمان و اعتقاد قلبی مردم همدان به اهل بیت (ع) و الگو برداری از امیرالمومنین علی (ع)، بسیاری از آنان از حق خود می گذرند.

وی اضافه کرد: خیران نیک اندیش نیز برای بهره مندی از ثواب آزاد کردن زندانی اقدام به کمک مالی به زندانیان آبرومند گرفتار در بند قانون و زندانیان اصلاح شده می کنند.

در یکسال گذشته شش محکوم به اعدام در شهرستان همدان با رضایت اولیای دم از طناب دار رهایی یافتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج