۱۲۶۲۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

ویزای ۱۵۰ زائر ایرانی تقلبی از آب درآمد!

کنسول ایران در جده اعلام کرد: به دلیل جعلی بودن روادید تعدادی از زائران ایرانی در فرودگاه مدینه، این زائران به کشورمان دیپورت می‌شوند.

کنسول ایران در جده اعلام کرد: به دلیل جعلی بودن روادید تعدادی از زائران ایرانی در فرودگاه مدینه، این زائران به کشورمان دیپورت می‌شوند.

مجتبی قائمی مهر با اشاره به تعدادی از زائران ایرانی که خارج از سیستم حج و زیارت به عربستان آمده‌ و در فرودگاه مدینه مشکل ویزا پیدا کردند، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که ویزای این زائران جعلی بوده است.

وی با بیان اینکه نام این زائران در سیستم حج و زیارت نبوده است، افزود: باتوجه به جعلی بودن روادیدها، این زائران با همان هواپیمایی که به فرودگاه مدینه آمدند، به کشورمان دیپورت می‌شوند.

کنسول ایران در جده به مدیران و افردای که خارج از سیستم حج و زیارت به عربستان می‌آیند، هشدار داد که فقط از طریق مجاری قانونی نسبت به این کار اقدام کنند؛ وگرنه این گونه مشکلات بازهم تکرار می‌شود.

به گفته وی، سال گذشته هم تعدادی از افراد با واسطه به عربستان آمدند که به دلیل جعلی بودن به کشضور بازگردانده شدند. قائمی مهر در پایان گفت: به هر حال داریم موضوع را پیگیری می‌کنیم.

در همین حال، حسن سقایی رئیس ستاد مدینه سازمان حج و زیارت به مهر گفت: حدود ۱۵۰ زائر ایرانی که به صورت انفرادی ویزا گرفته و به عربستان وارد شدند، هم‌اکنون مشکل ویزا پیدا کرده‌اند و در فرودگاه بسر می‌برند.

حدود ۱۵۰ زائر ایرانی به صورت انفرادی و تک تک از سفارت عربستان در ایران ویزا گرفته و وارد این کشور شده‌اند که هم اکنون در فرودگاه مدینه مشکل روادید پیدا کرده‌اند.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ویزای 150 زائر ایرانی تقلبی از آب درآمد!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بهنام

      حالا ویزای سوییس رو جعل کنی یه چیزی...
      ویزای عربستان اصلش چیه که جعلیش چی باشه؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج