adexo3
۱۲۵۶۴۷۵
۲۹۷
۲۹۷
پ

رپورتاژ آگهی

خرید آسان محصولات اپل از فروشگاه اینترنتی لیپک

به احتمال زیاد شما هم یکی از علاقه‌مندان برند اپل هستید و به دنبال مکان امنی برای خرید گوشی موبایل و دیگر محصولات جانبی هستید. در این مقاله مکانی امن و مطمئن برای خرید آسان محصولات اپل معرفی خواهیم کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با محصولات اپل آشنا شده و نحوه خرید آن را بدانید.

اپل امروزه به یکی از مهم‌ترین برند‌های محصولات دیجیتالی و الکتریکی تبدیل شده است، به طوری که همه ساله به تعداد طرفداران این برند افزوده می‌شود. افراد زیادی سالانه منتظر رونمایی از محصولات جدید اپل هستند تا آن را خریداری کرده و از امکانات بی‌نظیر آن استفاده کنند. به دلیل پیشرفت در ساخت و تکنولوژی‌های به کار رفته، خرید محصولات اپل بیش‌ازپیش رونق یافته است. برای مثال در اولین روز خرید گوشی اپل ۱۴ صف‌های طولانی در مقابل فروشگاه‌ها تشکیل شده بوده که این نشان از کیفیت بالای محصولات این برند است.

به احتمال زیاد شما هم یکی از علاقه‌مندان برند اپل هستید و به دنبال مکان امنی برای خرید گوشی موبایل و دیگر محصولات جانبی هستید. در این مقاله مکانی امن و مطمئن برای خرید آسان محصولات اپل معرفی خواهیم کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با محصولات اپل آشنا شده و نحوه خرید آن را بدانید.

گوشی اپل

خرید آسان محصولات اپل از فروشگاه اینترنتی لیپک

یکی از پر متقاضی‌ترین وسیله دیجیتالی که شرکت آیفون تولید کرده گوشی موبایل این برند است. از سال ۲۰۱۳ که گوشی آیفون ۵ به بازار عرضه شده، همه توجه‌ها به امکانات ویژه و ساختار محکم و جذاب آن جلب شد. در این مقاله دو مورد از پرفروش‌ترین گوشی‌های آیفون را بررسی می‌کنیم.

خرید گوشی موبایل آیفون ۱۲

یکی از مدل‌های گوشی که به احتمال زیاد در هنگام خرید گوشی اپل توجه شما را به خود جلب کرده آیفون ۱۲ است. این محصول در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد. این گوشی در مدل‌های مختلفی مانند iphone ۱۲، iphone ۱۲ pro، iphone ۱۲pro max به بازار عرضه شد. ساختار ظاهری این گوشی‌ها الهام گرفته از مدل سری ۵ آیفون است، در حالی که تجهیزات و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن بسیار پیشرفت کرده است. همان‌طور که گفتیم این محصول در سه سری به بازار عرضه شده است که هرکدام از آن‌ها از نظر ابعاد و اندازه، ساختار داخلی و قیمت باهم فرق دارند.

بهتر است در هنگام خرید گوشی موبایل، سلیقه و بودجه خود را در نظر بگیرید، به عنوان مثال آیفون ۱۲ پرو مکس بیشترین قیمت را در این سری به خود اختصاص داده است و خرید گوشی آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

خرید گوشی موبایل ۱۱

خرید آسان محصولات اپل از فروشگاه اینترنتی لیپک

این سری از گوشی‌های آیفون را می‌توان انقلابی عظیم در ساختار گوشی‌های این برند دانست. از این سری به بعد گوشی‌های آیفون ۳ دوربینه شدند و تکنولوژی‌های زیاد دیگری به آن‌ها اضافه شد. باتری این سری از گوشی‌های آیفون ظرفیت بیشتری دارد و این یکی دیگر از مزیت‌های گوشی‌های این برند به شمار می‌آید. گوشی‌های آیفون ۱۱ نیز دارای سری مختلفی هستند که باید در هنگام خرید آیفون به آن‌ها توجه کنید. این سری متشکل از گوشی iphone ۱۱، گوشی iphone ۱۱ pro، گوشی iphone ۱۱ pro max است که هر یک امکانات و قیمت متفاوتی دارند.

شما می‌توانید محصولات این برند را از فروشگاه‌های معتبر به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری نمایید تا از اصالت و آکبند بودن آن‌ها مطمئن شوید. گوشی‌های مدل ۱۳ و مدل ۱۴ آیفون نیز جز گوشی‌های محبوب بازار هستند که می‌توانید با مطالعه سایر مقالات از ویژگی آن‌ها نیز مطلع شوید.

ایرپاد

خرید آسان محصولات اپل از فروشگاه اینترنتی لیپک

یکی دیگر از لوازم جانبی محصولات اپل که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده ایرپاد است. بزرگ‌ترین مشخصه این محصول جانبی را می‌توان بی‌سیم بودن آن دانست که با کیفیتی عالی مختص قرارگیری در گوش طراحی شده‌اند. این محصولات همانند گوشی‌های آیفون در نسل‌ها و مدل‌های مختلف ساخته شده‌اند که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا می‌شوید.

ایرپاد نسل سوم

این مدل از ایرپاد یکی از محبوب‌ترین مدل‌های تولید شده از آیفون است. این محصول دارای ساختار متنوع‌تری است که باعث وسوسه مشتریان به خرید ایرپاد نسل سه می‌شود. این محصول شارژ باتری بیشتری دارد و همچنین قابلیت شارژ سریع آن فراهم است. برای مثال شما می‌توانید تنها با ۵ دقیقه شارژ به مدت ۱ ساعت از آن استفاده کنید. این محصول در مقابل قطرات آب و عرق نیز مقاوم است و هیچ آسیبی به آن وارد نمی‌شود. جنس این محصول نیز بهتر از مواد درجه یک بهتری ساخته شده است که می‌توانید با خرید و استفاده متوجه این امر شوید.

ایرپاد نسل دوم

یکی دیگر از محصولات جذاب که هنگام خرید محصولات اپل توجه شما را به خود جلب می‌کند، ایرپاد نسل دوم است. این محصول دارای امکانات و تجهیزات بسیاری است که می‌توان از آن به حسگر نوری اشاره کرد، دارا بودن این ویژگی به آن کمک می‌کند تا در هنگام خارج شدن از گوش به طور خودکار خاموش شود. این محصول باتری بادوامی دارد و از سایر خدمات آن می‌توان به دستیار Siri به کار رفته در آن اشاره کرد که باعث بهبود عملکرد این سیستم می‌شود. میزان شارژ این محصول را می‌توان از روی چراغ LED به کار رفته روی ایرپاد متوجه شد.

سخن پایانی

در این مقاله با خرید محصولات اپل آشنا شدید و چند مدل از کاربردی‌ترین محصولات آیفون به شما معرفی شد. حال نوبت آن رسیده است که یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خریدهایتان به شما معرفی کنیم. فروشگاه لیپک یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش گوشی موبایل و وسایل جانبی آن است. خرید محصول از این فروشگاه دارای مزایای بسیار است که می‌توان از آن به داشتن خدمات پس از فروش، تحویل سریع، امکان مشاوره در زمان خرید، قیمت مناسب و داشتن گارانتی اشاره کرد. شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه از محصولات آن دیدن کنید و با توجه به سلیقه و بودجه خود اقدام به خرید محصولات اپل مدنظر خود کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج