قطع سرویس پیامکی چه بلایی سر مشاغل آورد؟
بعد از فیلتر اینستاگرام و واتساپ نوبت به فیلترینگ گوگل ادز رسید و حالا دیگر دسترسی به پیامک هم برای کسبوکارها قطع شده است.
دیجیاتو: بعد از فیلتر اینستاگرام و واتساپ نوبت به فیلترینگ گوگل ادز رسید و حالا دیگر دسترسی به پیامک هم برای کسبوکارها قطع شده است.
حوالی ظهر روز جمعه ٢٢ مهرماه آخرین راه ارتباطی بسیاری از کسبوکارها با کاربرانشان بسته شد. با این تصمیم، ثبت کاربر جدید و هویت سنجی کاربران پلتفرمها نیز مختل شد.
از ابتدای مهرماه اختلالات اینترنت گستردهتر از قبل شد و با فیلتر اینستاگرام و واتساپ، مسیر معمول ارتباط کاربر و استارتاپ تنگ و تنگتر شد.
یک قدم قبل از قطع سرویسهای پیامک، قطع دسترسی به سرویس گوگل ادز بود که فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال را در جریان تبلیغات دچار چالش جدی کرد.
مدیران استارتاپهای زرینپال، لندو، وندار، جاجیگا و تهران پیمنت در گفتگو با دیجیاتو توضیح دادند که اثر چنین تصمیماتی باعث نابودی کسبوکارهای آنلاین میشود.
به گفته «مجید خاکپور»، نایب رئیس انجمن صنفی کسبوکارهای اینترنتی کسبوکارهای زیادی که به علت اختلالهای اخیر اینترنت با کاهش تا ۶٠ درصدی فروش رو به رو شدهاند، امروز و با قطع سرویس پیامکی افت فروش تا ٩۵ درصدی را تجربه میکنند.
ارسال نظر