۱۲۵۱۱۷۹
۶۵۵
۶۵۵
پ

در روز چند لیوان آب بنوشیم؟

نوشیدن آب قبل از خواب می‌تواند تعداد دفعات ادرار شبانه را افزایش دهد. میزان ادرار شما در شب کاهش می‌یابد و به شما اجازه می‌دهد ۶ تا ۸ ساعت بدون وقفه بخوابید.

باشگاه خبرنگاران نوشت: نوشیدن آب قبل از خواب می‌تواند تعداد دفعات ادرار شبانه را افزایش دهد. میزان ادرار شما در شب کاهش می‌یابد و به شما اجازه می‌دهد ۶ تا ۸ ساعت بدون وقفه بخوابید.

طبق مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۴ کمبود آب می‌تواند بر روحیه شما تاثیر منفی گذاشته و بر چرخه خواب و بیداری شما اثر بگذارد. نوشیدن آب به طور خاص آب داغ یا گرم یکی از روش‌های طبیعی برای کمک به سم زدایی بدن و بهبود هضم غذاست.

نوشیدن آب گرم قبل از خواب باعث هیدراته شدن شما در طول شب می‌شود و به بدن کمک می‌کند تا از سموم ناخواسته خلاص شود، همچنین به تسکین درد یا گرفتگی معده کمک می‌کند. اگر آب ساده را دوست ندارید، قبل از خواب به آن آب لیمو ترش تازه اضافه کنید. لیمو حاوی ویتامین C است که سیستم ایمنی بدن را برای مبارزه با عفونت تقویت می‌کند.

برای جلوگیری از کمبود آب بدن و مصرف بیش از حد آب در شب باید در طول روز به اندازه کافی آب بنوشید. یکی از نشانه‌های کمبود آب بدن، ادرار تیره است. اگر به اندازه کافی آب بنوشید ادرار شما باید زرد روشن یا شفاف باشد.

نوشیدن ۸ لیوان آب در روز یک هدف مفید است، اما این تعداد می‌تواند از یک نفر به فرد دیگر متفاوت باشد. بسته به میزان فعالیت، آب و هوا یا بارداری ممکن است لازم باشد آب بیشتری بنوشید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج